gsg Startet 23.Januar.2012 Del på Facebook Startet 23.Januar.2012 Finner ikke ut hvordan få sette "Kurs opp" på Navionic kart på Galaxy tab 10.1? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 23.Januar.2012 Del på Facebook Svart 23.Januar.2012 Prøv å trykk på pila nederst i venstre hjørne Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
koh Svart 23.Januar.2012 Del på Facebook Svart 23.Januar.2012 Fint å få oppklart det - har oxo lurt på den saken. Men - er det noen som har noen linker til vanntett boks/plastlomme som passer til Galaxy tab 10.1. Finner masse til Apple, men forløpig lite til tab'en. -koh Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 24.Januar.2012 Del på Facebook Svart 24.Januar.2012 Vanntet kartmappe fungerer ganske bra på Ipad. Ang. kurs opp så fungerer ikke den knappen nede i venstre hjørne til det, med den får du nord opp. På i paden låser jeg skjermen og snur hele padda så jeg får kurs opp, eller nesten opp. Sitér dette innlegget Link to post
gsg Svart 24.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2012 (redigert) Eg har også prøvd den knappen men får bare "nord opp" og at båten kommer i senter av plotteren. Så fins det måter å få "Kurs opp" uten å måtte snu den opp/ned? Redigert 24.Januar.2012 av gsg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Knut T. Svart 12.Februar.2012 Del på Facebook Svart 12.Februar.2012 Jeg har også kjøpt Navionics for iPad 2, og har i ettertid funnet ut at det ikke er mulighet for kurs opp. (Dette kan leses på Navionics hjemmeside under FAQ. Noe jeg gjorde etter å ha kjøpt programmet ) Har i ettertid sett litt på iSailor som er en gratis app, men kart må kjøpes utenom. (Sør-Norge til Ålesund koster 175,-) Denne ser for meg ut til å ha både kurs opp og heading opp. Noen som kan bekrefte dette før jeg kjøper kart? Sitér dette innlegget Besøk min hjemmeside Bayliner 2355 Ciera (solgt) Saga 32 (kjøpt) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.