Frøken Fryd Svart 2.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2012 En god løsning er Sterling ProSplit Dual. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 2.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2012 Jeg kan jo vise hvordan jeg har gjort dette. Så lenge du kobler B+ fra begge dynamoene til forbruksbatteriene, bør dette skjema kunne brukes. Noen vil sikkert hevde at de foretrekker å lade direkte mot batteriet, og ikke via hovedbryter. Det er "smak og behag". Med oppstillingen i skjema, kan jeg velge om jeg vil lade med landstrøm til forbruk eller start eller begge. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 2.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2012 Jeg skjønner ikke helt denne kopplingen. Du må jo ha både start og forbruksbrytere på, for å få ladet batteriene fra lader. Jeg har alltid frakopplet forbruk, når jeg forlater båten, med lading tilkopplet. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Zach Svart 2.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2012 Du må jo ha både start og forbruksbrytere på, for å få ladet batteriene fra lader. Ja, det stemmer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.