dykkern Startet 27.Januar.2012 Del på Facebook Startet 27.Januar.2012 Jeg skal montere lyskaster/søkelys på targaen av min 2011 Bavaria 28 Sport. Jeg tenkte å koble den på bryter F1 i bryterpanelet, men vet ikke hvor på fordelingsplaten kontakten er. Er det noen som kan legge ut en tegning over fordelingsplaten? Eller har en beskrivelse? Det kunne også være interessant å vite hvor F2, og bryter for lys til motorrom er på fordelingsplaten. Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 27.Januar.2012 Del på Facebook Svart 27.Januar.2012 Mulig jeg svareri blinde men er ikke fordelingsplaten , fordeling ut til bryterne. Du må vel da koble deg inn bak bryteren. Om plata sitter etter bryterne så er vel kursene allerede fordelt og du må bruke et voltmeter for å finne riktig koblingspunkt. Sitér dette innlegget Link to post
dykkern Svart 29.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2012 Platen sitter etter bryterne, og det er jo mulig å lete seg frem.. Men mer tungvint. Jeg vet det finnes bilder/tegninger over fordelingsplaten, for jeg har sett tegningen til en litt eldre Bavaria 30S. Men den er ikke lik som min.. Jeg håper derfor fortsatt at noen har et bilde som kan legges ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.