Jump to content

tv-serier om båtliv?


Bjoan

Recommended Posts

Første sesongen av Berserk (veien til valhall) har jeg på pcn. kan lastes ned her http://thepiratebay.org/torrent/6202386/Berserk.Veien.Til.Valhall.2005-Norwegianripper

 

 

du finner også Berserk Gjennom nordvestpasasjen der. :thumbsup:

 

tryk på Get this torrent, Eller noe slikt. så åpner du fila i Utorrent program. Så har du hele sesongen av Berserk iløpet av 30 min. (Avhengi av internetthastighet) :smiley:

Redigert av Bjoan (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Deadliest Catch på Discovery Channel er vel en kandidat. Dette er vel i høyeste grad båtliv, selv serien er sterkt preget av setting og haling av krabbeteiner.

For de av dere som er Altibox-kunde, kan dere jo sjekke ut Nautical Channel. Denne kanalen sender båtliv 24/7. Denne kanalen het Yacht & Sail tidligere. Jeg vet ikke om den er i grunnpakken, men det er vel mulig å finne ut for de av dere det gjelder. Det kan godt hende at denne kanalen finnes hos andre tv-distributører også.

mvh kjeros
-
Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...