Jump to content

Simrad CE 33, kan hvilken som helst GPS antenne brukes?


Woody

Recommended Posts

Den selvbyggantennen er det ikke verd å bruke noe arbeid på å lage. Jeg laget den for mange år siden, og det var så vidt det kom noen svake signaler frem til min den gang Garmin75 GPS. Og som det fremgår, er det en ren passiv antenne uten forsterker.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Jeg hadde også problemer med den originale antennen til min Simrad CE33, og spurte Simrad forhandleren om de hadde noen alternativer til den originale. De anbefalte en Garmin GPS antenne som de også solgte til ca. 600,-, og de skiftet pluggen gratis. Dette fungrerer utmerket.

Link to post
Share on other sites

Jeg hadde også problemer med den originale antennen til min Simrad CE33, og spurte Simrad forhandleren om de hadde noen alternativer til den originale. De anbefalte en Garmin GPS antenne som de også solgte til ca. 600,-, og de skiftet pluggen gratis. Dette fungrerer utmerket.

 

Det blir vel ca. 3000,- billigere enn Simrads GS 15 -antenne, så da er vel saken klar. Takk for svar.

Kanskje noen har et stalltips om egnet bronsjesvinger også? :confused:

"It's difficult to build an ugly wooden boat."

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...