Cannonfodder Svart 13.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 Jeg skal montere juksahjul (smølasnelle) på min Askeladden P-66 nå, håper på noe torsk og sei. Skal fiske ned mot 200 meters dyp, bør jeg ha søkke eller pilk i enden? Og hvor tungt bør det være? Selv om det er litt på siden av emnet i denne tråden.... Hvordan tenker du å montere hjulet i P66`en? Sitér dette innlegget Link to post
HelgeO Svart 13.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 Jeg monterte hjulet i går, skrudde fast braketten på ripa midt mellom de 2 Tallon-festene på styrbord side. Passet perfekt å sitte på benken helt bak å rykke i snøret. Fikk 5 småsei på første prøvetur :) Vurderte en stund om jeg skulle montere det inni det bakre håndtaket i rekka, men fant ut det var greit å kunne sitte bak å fiske. Så da måtte det lenger bak. Sitér dette innlegget Helge O Link to post
-morten- Svart 7.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2012 På forrige båten laga jeg en treramme som jeg festa over rekka der braketten for Smølahjulet var bolta fast. Da kunne jeg både forskyve den frem og tilbake eller bytte side enkelt og kjapt. Og hadde ikke begrensning med å ha den plassert en plass. har ikke laga noe til båten vi har nå. den har stangholdere på hver side på rekka akter. bruker havfiskestenger på dem. blir mest koseturer og ikke så mye fisking på oss da.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.