Windy37GM Startet 4.Februar.2012 Del på Facebook Startet 4.Februar.2012 Den har navnet Tjøme på hekken. Det er en alarm som piper noe ille ombord. Ta kontakt pr IM hvis du bor langt unna og noe skal gjøres. Den ligger ytterst på marina siden Mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
SIR DAY Svart 4.Februar.2012 Del på Facebook Svart 4.Februar.2012 Bra noen tar ansvar! Kanskje en ide å kontakte noen i styret som kanskje har en medlemsmatrikkel hjemme med tlf.nr? Link Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
Mulligan Svart 4.Februar.2012 Del på Facebook Svart 4.Februar.2012 Telefonnummeret til bryggeansvarlig står ved enden av hver brygge. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 4.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2012 Den ligger på land, serru :-) Landligge styres av Vallø marina, og forsøke å få tak i Frank tror jeg ikke at jeg tør :-) Skal ut dit igjen etterpå. Får se om det har stoppet. mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Windy37GM Svart 4.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2012 Fortsatt alarm ombord.. Batterialarm? Får sjekke med Trine i Vallø båtforening :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Fjellbonden Svart 4.Februar.2012 Del på Facebook Svart 4.Februar.2012 Kan kanskje være en frosset lensepumpe som uler. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 4.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2012 Den ligger på land :-) håper ikke det har regnet så ille :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Fjellbonden Svart 4.Februar.2012 Del på Facebook Svart 4.Februar.2012 Hvis det ligger litt vann under flottøren og dette fryser, kan dette aktivere pumpen. Sitér dette innlegget Link to post
Akoya 1 Svart 5.Februar.2012 Del på Facebook Svart 5.Februar.2012 NB alle båter som ligger på land skal ha batteripolene være av.Trine vet ikke noe om di som ligger på land. Ring Frank. Sitér dette innlegget Maxi 95 Bavaria 36 Link to post
Enzo Svart 5.Februar.2012 Del på Facebook Svart 5.Februar.2012 (redigert) Frank er i California fram til 01mars om jeg ikke er feilinformert. Vallø båtmotor det er de som styrer sjappa når Frank er på ferie Redigert 5.Februar.2012 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 5.Februar.2012 Del på Facebook Svart 5.Februar.2012 Nå har det jo vært en kald periode, min erfaring er at det ofte trigger røykvarslerne ombord. De har en tendens til å gi beskjed om lav spenning. Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.