Jump to content

Hentetråd, (Bergen) Stavanger-Oslo


Fusebox

Recommended Posts

Er vel ikke sikkert at forrige eier kan lastes for dette. Motorene har jo fungert et godt stykke før det gikk galt. Syntes at alle disse "kontakt selger" bestandig er noe drøye. Dette er tross alt ikke en ny båt, men er som er 25 år gammel.

 

Selvfølgelig er dette kjempetrist når slikt skjer, føler sterkt med fusebox akkurat nå

Redigert av Marida (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Er vel ikke sikkert at forrige eier kan lastes for dette. Motorene har jo fungert et godt stykke før det gikk galt. Syntes at alle disse "kontakt selger" bestandig er noe drøye. Dette er tross alt ikke en ny båt, men er som er 25 år gammel.

 

Jeg fordelt ikke noe skyld her Marida......

 

Jeg har vært borti slike tilfeller før med mindre uhell, disse har løst seg, men da må en ha en dialog med vedkommende. Det var det jeg tenkte på :wflag:

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Det ble ikke allverdens bilder eller video fra turen, men tror jeg har noe liggende som kan dukke opp litt innimellom.

 

Båten er tatt i bruk, og vi koser oss på tur.

 

Legger inn et bilde av bøya på Jærens Rev, for de som lurer på hvordan det ser ut :-)

 

boeye_jaerens_rev.jpg

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Ser Borshavn på Lista nevnes, her går jeg nødig inn i dårlig vær. Jo lengre inn man kommer jo Jæ.. blir sjøen. Da er det bedre å holde ut litt til og gå inn ved Farsund.

Blåser det SØ tar man ikke etappen forbi Lista i mye vind, sjøen blir høyere og krappere enn vinden skulle tilsi.

Problemer med sjø innerst i borshavn?

Verre havn å gå inn i i mørke enn vind synes jeg ihvertfall ;)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...