Marida Svart 24.Mars.2012 Del på Facebook Svart 24.Mars.2012 (redigert) Er vel ikke sikkert at forrige eier kan lastes for dette. Motorene har jo fungert et godt stykke før det gikk galt. Syntes at alle disse "kontakt selger" bestandig er noe drøye. Dette er tross alt ikke en ny båt, men er som er 25 år gammel. Selvfølgelig er dette kjempetrist når slikt skjer, føler sterkt med fusebox akkurat nå Redigert 24.Mars.2012 av Marida (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 24.Mars.2012 Del på Facebook Svart 24.Mars.2012 Er vel ikke sikkert at forrige eier kan lastes for dette. Motorene har jo fungert et godt stykke før det gikk galt. Syntes at alle disse "kontakt selger" bestandig er noe drøye. Dette er tross alt ikke en ny båt, men er som er 25 år gammel. Jeg fordelt ikke noe skyld her Marida...... Jeg har vært borti slike tilfeller før med mindre uhell, disse har løst seg, men da må en ha en dialog med vedkommende. Det var det jeg tenkte på Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 25.Mars.2012 Del på Facebook Svart 25.Mars.2012 Den er grei. Blir spennende å høre hvordan dette går? Hva kan ha godt galt her? Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 25.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2012 Det er et HS1 gir. Nei, har ingen dialog med selger om dette. Blir spennende å høre hva "de kompetente" sier når de begynner å åpne opp motoren. Sitér dette innlegget Link to post
nimba Svart 25.Mars.2012 Del på Facebook Svart 25.Mars.2012 Du har et hydraulisk gir Fuse.. som må settes fast ! Ligger en del info vedr. saken her Lykke til Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
Zitt Svart 26.Mars.2012 Del på Facebook Svart 26.Mars.2012 Jeg er spent på fortsettelsen! Synes veldig synd på deg og ble faktisk oppriktig lei meg på dine vegne. Dette fortjente du ikke! Lykke til!!! Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 26.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2012 Båten er kommet på verksted, og de begynner arbeidet i dag. Heldigvis så er det lite trykk på verkstedene om dagen :-) Enda godt det... Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 27.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2012 Feilen er funnet, se annen tråd. Fortsetter etterhvert her med "normal" hentetråd-ting ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 3.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2012 Passerer Lille Ferder straks, og snart kan jeg SE Hjemmehavnen :) Nydelig vær, kaldt men flatt vann, solskinn og flott blå himmel. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 3.April.2012 Del på Facebook Svart 3.April.2012 Kjekt å høre at det går veien nå! Du er totalt sett fornøyd med skipet? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
MARTA Svart 4.April.2012 Del på Facebook Svart 4.April.2012 Fruen er fornøyd. Og endelig er båten kommet hjem :-) barna fikk gleden av å være med på innspurten fra Sætre til Sandvika. Barnerommet er godkjent. Og i morgen blir det påsketur med familie og venner. God Påske alle sammen :cheers_wine: Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 4.April.2012 Del på Facebook Svart 4.April.2012 Gratitis og God påske! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Zitt Svart 4.April.2012 Del på Facebook Svart 4.April.2012 Godt å høre, gratulerer! Når barna er fornøyd er jo alt bra, tenker jeg. God påske! Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 4.April.2012 Del på Facebook Svart 4.April.2012 Velkommen hjem! Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 5.April.2012 Del på Facebook Svart 5.April.2012 Knallbra vær å ha premieretur! Godt at det ordnet seg til slutt. Noen av oss andre har fremdeles en uke igjen på land Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 14.April.2012 Del på Facebook Svart 14.April.2012 Neon bilder og litt mer fra siste strekket er vel på sin plass, Fusebox? Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 2.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 Det ble ikke allverdens bilder eller video fra turen, men tror jeg har noe liggende som kan dukke opp litt innimellom. Båten er tatt i bruk, og vi koser oss på tur. Legger inn et bilde av bøya på Jærens Rev, for de som lurer på hvordan det ser ut :-) Sitér dette innlegget Link to post
Nord West 420 Svart 9.August.2013 Del på Facebook Svart 9.August.2013 Ser Borshavn på Lista nevnes, her går jeg nødig inn i dårlig vær. Jo lengre inn man kommer jo Jæ.. blir sjøen. Da er det bedre å holde ut litt til og gå inn ved Farsund. Blåser det SØ tar man ikke etappen forbi Lista i mye vind, sjøen blir høyere og krappere enn vinden skulle tilsi. Problemer med sjø innerst i borshavn? Verre havn å gå inn i i mørke enn vind synes jeg ihvertfall ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.