Arild Iversen Startet 8.Februar.2012 Del på Facebook Startet 8.Februar.2012 Denne veteranseileren paserte i Trondheimsleia i dag på vei nordover. Så vidt jeg kunne se førte hun fransk flagg. Noen andre som har sett båten lenger syd på kysten? Uansett...nå er tydeligvis båtsesongen i gang Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 8.Februar.2012 Del på Facebook Svart 8.Februar.2012 Denne låg i Bergen for ei stund siden trur eg. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Fjellbonden Svart 8.Februar.2012 Del på Facebook Svart 8.Februar.2012 Kanskje det er en hobbyfisker. Har hørt at det skal finnes en brukbar fiskeplass litt lenger oppi der........ Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 8.Februar.2012 Del på Facebook Svart 8.Februar.2012 Hvor er bildet tatt da?? Kjørsvikbugen? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Arild Iversen Svart 8.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Februar.2012 Stemmer det Morten. Passerte rett utafor nå i formiddag. Har orkesterplass til Trondheimsleia her jeg bor Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 8.Februar.2012 Del på Facebook Svart 8.Februar.2012 Denne låg i Bergen for ei stund siden trur eg. Mener å huske jeg så denne skuten ved Zacken i Bergen i September. Mulig de overvintrer. Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Arild Iversen Svart 8.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Februar.2012 Høres sannsynlig ut ettersom de er så tidlig ute. Muligens Nordkapp og Svalbard som er sommerens mål? I hvertfall artig at det begynner å komme annet enn containerbåter, bulk og tankere i leia Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 8.Februar.2012 Del på Facebook Svart 8.Februar.2012 Mener å huske jeg så denne skuten ved Zacken i Bergen i September. Mulig de overvintrer. Må korrigere meg selv her:-) Det var 08. Oktober jeg så skuten i Bergen. Sjekket loggen. Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.