Leif T. Røbekk Startet 9.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 9.Februar.2012 Hei Skal montere en septik tank i en båt med trange åpninger til skott. Leste sist år i båtmagasinet tror jeg om en ny type tanker, dette finner jeg seff ikke igjen De nye tankene var "myke" og skulle deretter formes i deg rommet de skulle være i, så skal det lyses med UV lys til den stivnet. Har googlet dette men ikke funnet noe på dette. Er det noen som vet hvem som leverer disse? Sitér dette innlegget Link to post
Dorsken Svart 9.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2012 Har du sett denne tråden fra noen dager tilbake? Sitér dette innlegget Jeg har en dårlig karakter - og den har gitt meg mye glede Link to post
Leif T. Røbekk Svart 9.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2012 Den tanken som var avertert, den var myk helt til den ble behandlet med uv lys.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.