Jump to content

100 000 innlegg


Allan E

Recommended Posts

"Emner" må telles med, dette er første posting i en tråd. Akkurat nå 7.913+92.014=99.927 dvs. 73 igjen til 100K minus dette innlegg så er det 72 igjen!

 

(korrekturlest)

Redigert av Skipper_Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

"Emner" må telles med, dette er første posting i en tråd.  Akkurat nå 7.913+92.014=99.927 dvs. 73 igjen til 100K minus dette innlegg så er det 72 igjen!

 

(korrekturlest)

 

Tja blir det riktig da ???? Emne er start på første posting da blir den jo telt opp 2 ganger så vidt meg bekjent og mine dårlige matematikkunskaper forteller meg

eller :sleep: jeg i timen :confused:

Redigert av LALUNA (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Tja blir det riktig da ???? Emne er start på første posting da blir den jo telt opp 2 ganger så vidt meg bekjent og mine dårlige matematikkunskaper forteller meg 

eller  :sleep: jeg i timen  :confused:

Jeg stoler på Ingar ad dette, se innlegg #2 og #4 i denne tråden. Jeg fant ikke på det der helt av meg selv, ser De!! :lol::lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Etter min mening så er det bare total antall innlegg som er riktig, der har vi passert 100 000 innlegg for noen dager siden. Om man har poster der eller der skulle ikke tro har noe betydning. Det er vel totalt antall innlegg i forumet som teller.

 

Det mener jo jeg da... :yesnod::yesnod:

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

Etter min mening så er det bare total antall innlegg som er riktig, der har vi passert 100 000 innlegg for noen dager siden. Om man har poster der eller der skulle ikke tro har noe betydning. Det er vel totalt antall innlegg i forumet som teller.

 

Det mener jo jeg da...  :yesnod:  :yesnod:

 

Vanskelig å være uenig, men så var det dette med epler og appelsiner, da!! :lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Mulig han og  :sleep: i timen  :confused:

Vil ikke ha noen formening om det ... ser ut som at systemet kaller første innlegg for «emne» og alle andre innlegg for «svar». Da må jo den første telles med, for det er jo også et innlegg? Eller er det noe av skogen her jeg ikke ser pga. alle trærne?

 

Må ha mer kaffi snart ...

 

Nå 45 innlegg igjen til 100K

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Eller er det noe av skogen her jeg ikke ser pga. alle trærne?

Nei, du har rett, Invision har en annen måte å regne dette på enn YaBB som vi brukte før.

 

I YaBB hadde vi kolonner for Emner og Innlegg, her viste Innlegg totalen.

 

Men i Invision heter det Emner og Svar, her må man legge dem sammen for å finne totalt antall innlegg.

Link to post
Share on other sites

Nei, du har rett, Invision har en annen måte å regne dette på enn YaBB som vi brukte før.

 

I YaBB hadde vi kolonner for Emner og Innlegg, her viste Innlegg totalen.

 

Men i Invision heter det Emner og Svar, her må man legge dem sammen for å finne totalt antall innlegg.

 

da er det notert

 

:rolleyes: teller og teller ...nærmer seg fort da :cool:

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Innlegg nr 100 000 i Åpent forum. :eek:

Med forbehold om senere finsjekking men etter et forenklet oppslag i databasen mener jeg også at John_Kr sitt innlegg var nr 100.000

 

( :cheers: )

 

Det var et innlegg i markedet også i denne tiden. Nå skal jeg ikke si noe mer før vi i teknisk har undersøkt dette og er sikker

Redigert av Andreas (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Med forbehold om senere finsjekking men etter et forenklet oppslag i databasen mener jeg også at John_Kr sitt innlegg var nr 100.000

 

( :cheers: )

 

Det var et innlegg i markedet også i denne tiden. Nå skal jeg ikke si noe mer før vi i teknisk har undersøkt dette og er sikker

......and the winner is? :eek:

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

......and the winner is? :eek:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå må jeg holde tunga rett i munnen:

 

Lasses innlegg 100.006 har følgende nummer i databasen: 103468

Bitteliten før det 100.005: 103467

Nordic før det - men i markedet -: 103466

Bitteliten før det igjen 100.004: 103465

Skipper_Worse med 100.003: 103464

JanS... med nr 100.002: 103463

John_Kr med nr 100.001: 103462

 

 

Og dermed ble vinneren .... John_Kr. allikevel:"100.000":Her er innlegget med databasenummer 103461

 

:cheers::cheers::flag:

Redigert av Andreas (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det skal ikke mye til for å glede en luring. :lol:

 

Som jeg oppfatter det så fikk jeg innlegg nr 100 000 både i Åpent Forum og noen dager tidligere 100 000 innlegg i "total innlegg i forumet".

 

Takk skal dere ha, det var litt spennende og morro.

 

:flag::sailing:

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

Gratulerer også fra meg - var litt stresset lenger oppe. :cheers: Strømmen var også borte flere timer i løpet av kvelden.

 

Det blir en liten premie: du kan velge deg 2 baatplassen-t-skjorter. Se på medlmsområde. Det er noen uvanlige størrelser.

 

Forøvrig går jeg inn for at neste jubileum blir ved 250.000 innlegg i Åpent Forum

Link to post
Share on other sites

...Forøvrig går jeg inn for at neste jubileum blir ved 250.000 innlegg i Åpent Forum

Uenig. Neste jubileum blir når vi passerer Båtmagasinets forum også i antall innlegg. Da er siste skanse brutt i forhold til "det andre" forumet, som tross alt hadde vært oppe og tuslet i mange år da baatplassen kom på banen. I følge Ingar, ligger vi ann til å passerer denne grensen en eller annen gang midt på året. Dette blir da sikkert et så urundt tall, at jeg allerede nå kan utlove ei flaske :drink: til den heldige. I prinsipp det blir det umulig å følge med for å kuppe seieren. Ingen vet hvilke nr. det aktuelle innlegget har...
Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...