max-fax Startet 11.Februar.2012 Del på Facebook Startet 11.Februar.2012 trenger litt hjelp av noen som har greie på maxi båter. etter å ha hørt litt rundt. så har jeg kommet fra til at maxi er en fin seilebåt får de som vil lære seg å seile. men er ute etter en båt som er lett og seile med, å er trygg og tåler litt vær å vind. det ligger to ute på nette nå. å lurer på hvem som jeg skal velge. maxi 77 1978 39 tusen maxi 80 racer 1982 35 tusen begge er 26 fot. trenger tipps!!!!!!!!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Kristian_H Svart 11.Februar.2012 Del på Facebook Svart 11.Februar.2012 Maxi 77en er en båt som er myelettere å seile og har mye bedre turpotensial med mer høyde under dekk. Maxi raceren har lensetakler som gjør at den blir omtrent umulig å seile alene og vanskligere å seile med 2. Det er kjøpers marked og det er viktig å prute, det kommer nok gså til å komme flere båter utover som er billige fordi det finnes de som MÅ selge hvis de sitter med 2 båter, som meg Sitér dette innlegget Link to post
max-fax Svart 11.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2012 jeg tenkter jeg går får maxi 77. å prøver å få den till 35 tusen. vil du si det er et bra kjøp den ser helt ok ut. lit dørlige seil 10 til 15 år gamle men ser helt ok ut Sitér dette innlegget Link to post
Kristian_H Svart 11.Februar.2012 Del på Facebook Svart 11.Februar.2012 Det høres sikkert greit ut, jeg ville prøvd meg på et bud på 30, hvis han er desperat slår han sikkert til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.