Sleipner93 Startet 11.Februar.2012 Del på Facebook Startet 11.Februar.2012 Har fått tak i en Ardic 04-D som jeg tenkte å demontere å gjøre ren før testing. Men jeg trenger å vite hvor de fire ledningene som kommer fra varmeren til termostaten skal kobles. I termostatboksen har jeg punkt 1-2-4-5 og fra varmeren kommer det ledninger med fargene Oransj-Blå-Grønn-Hvit. Noen som har manual/koblingskjema? Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 11.Februar.2012 Del på Facebook Svart 11.Februar.2012 Det ligger noen brukermanualer med koblingsskjema i dokumentarkivet, men ikke sikkert de stemmer med din modell. Du kan jo ta en titt på de. Sitér dette innlegget Link to post
tnorderu Svart 11.Februar.2012 Del på Facebook Svart 11.Februar.2012 Hei Tror du kanskje finner noe hos Termomarin på denne siden, Bruksanvisninger. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 11.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2012 Takk for svar, fant manual der. Så nå blir det å demontere imorgen Sitér dette innlegget Link to post
bouche Svart 6.Juni.2013 Del på Facebook Svart 6.Juni.2013 Hei, Ser dette er en gammel post, men forsøker likevel. Er det noen av dere som har dette koblingskjemaet/manualen liggende elektronisk og kunne sendt meg det på mail ? Sitér dette innlegget Link to post
Ronald Svart 6.Juni.2013 Del på Facebook Svart 6.Juni.2013 (redigert) (feilpost) Redigert 6.Juni.2013 av Ronald (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 6.Juni.2013 Del på Facebook Svart 6.Juni.2013 bouche: Sikkert mye nyttig lesing her https://baatplassen.no/i/index.php?s=&showtopic=52647&view=findpost&p=940141 Sitér dette innlegget Link to post
bouche Svart 6.Juni.2013 Del på Facebook Svart 6.Juni.2013 Bøljan : Takk for tipset, tror jeg har lest alt som er postet om ardic 04-d både på båtplassen og internett forøvrig ( det er faktisk forsvinnende lite informasjon på nettet om denne varmeren ) Termomarin har tydeligvis lagt inn årene, så der finner jeg ikke noe informasjon mer. Saken er den at jeg har en brenner som manglet 2 deler, disse fikk jeg kjøpt via IMS ( Per Varild ) og håpte at den skulle tenne med disse på plass. Viften går når jeg setter bryteren på "vifte", men når jeg vipper den over på varme så skjer det ikke noe. Jeg har studert diverse bilder funnet på nett, og jeg har en misstanke om at det er noen ledninger som ikke er koblet riktig. Det står blandt annet et rele i forkant av diesel pumpen, som ikke står nevnt i deleoversikten. Da jeg tok bort denne igår, så begynte plutselig viften å gå, pluss at gløderen tente. Pumpen gikk ikke, og etter en stund så slukket gløderen og viften gikk litt til før den stoppet. Forsøkte å få den igang igjen, men ingenting hjelper. Så nå er jeg litt i stuss på hva jeg skal foreta meg, men ønsker å gå over alle koblinger å sjekke at disse er riktige, og da hadde det vært flott med en skjema som gir fasiten ;) Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 6.Juni.2013 Del på Facebook Svart 6.Juni.2013 Ikke så lenge siden jeg overhalte min, hm...skal lete litt til på skjema Sitér dette innlegget Link to post
bouche Svart 6.Juni.2013 Del på Facebook Svart 6.Juni.2013 Ja, hvis du har det liggende og har mulighet til å sende meg det så hadde det vært supert :D Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.