Jump to content

Fibrafort style eiere her?


bella580C

Recommended Posts

Se her ja, du har kommet lenger enn meg. Har blitt mye jobb i det siste men kommer med noen el.oppdateringer iløpet av helgen. Jeg har byttet ut det bryterpanelet som følged med, den plasseringen skal jeg flush montere en touch-skjerm til kartplotter og etterhvert diverse nmea 2k info. Bryterpanelet blir til venstre der du har to instrumenter.

Link to post
Share on other sites

Ja noe sånt har jeg tenkt meg men istedenfor kartplotter så blir det en touch skjerm koblet til en laptop/raspberry pi/noe lignende, Denne skal da kjøre kartplotter sw, styre musikk/video, vise nmea data, kanskje litt rele styring. Men ser vel at dette prosjektet blir mest sannsynlig iløpet av kommende vinter.

Link to post
Share on other sites

På båtmesse i dag, fikk tak i tanksensor. Nå kan jeg se hvor langt jeg kan kjøre på gjenværende bensin. snittforbruk, nåværende forbruk og annbefalt forbruk.

Hjem fra hytta i norgen og koble den. Så fårhåpentlig fint vær slik at innkjøringa kan gjøres ferdig.

xGoRD

Hvilken plotter ha du ?

 

Jeg bruker Ipad. Inavx mest.

 

Også må du legge ut bilder av herligheten....

Link to post
Share on other sites

Etter mye vurdering av diverse fester så fant jeg ut at den beste (og billigste) løsningen var å kjøpe en borrelås. Denne er bred og dekker nesten hele baksiden av padden. Det sitter veldig godt og vil garantert ikke falle ut. Den bygger jo heller ingenting ut slik at det blir seende bra ut. I tillegg har jeg satt opp et par borrelåser ved sittegruppen bak slik at om vi ønsker å se på film/nettv etc så flytter jeg den bare bare til en av de posisjonene, fantastisk smart :)



Idag har jeg forøvring fått lagt inn ny slange og dusjhode til dusjen samt fått tettet kranen til vasken. Trodde jeg også hadde fått tettet lekkasjen i dassen men den lekker et annet sted i steden...

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...