Spirit`ist Startet 13.Februar.2012 Del på Facebook Startet 13.Februar.2012 Noen som har tips til firmaer som kan lage teakdørk? Har maler til akterdekk, motorromsluker, plattform osv., men søker etter noen som kan lage dette. Litt short på tid, så denne gangen (opgraderingen..) tenkte jeg og unne meg ferdig vare - kun å lime på :-) Tips mottaes med takk! Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 13.Februar.2012 Del på Facebook Svart 13.Februar.2012 Er et firma i Grimstad som driver med dette. Hadde tidligere teakprodukter til Polar-snekkene før disse flyttet til Polen. Firmaet heter Yacht Decking, Arnevik. (yachtdecking.com) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 13.Februar.2012 Del på Facebook Svart 13.Februar.2012 Du kan høre med disse kanskje? http://www.martinssons-batbyggeri.com/index.html Sitér dette innlegget Link to post
ekko Svart 13.Februar.2012 Del på Facebook Svart 13.Februar.2012 Sandøy Båtdekk A/S Sitér dette innlegget Link to post
zoltan Svart 13.Februar.2012 Del på Facebook Svart 13.Februar.2012 Har Sett eit par fantatsiske dekk laget av desse http://www.prolift.no/Interioer/Doerk Sitér dette innlegget Link to post
marjuz Svart 14.Februar.2012 Del på Facebook Svart 14.Februar.2012 Jeg kjøpte hos Nes sledeverksted for noen år siden. Veldig fornøyd. Fikk levert i hele plater, måtte kappe / lime / og lakke. Men ble veldig bra. Du får bare spørre om de kan kappe etter mål. Dørken er ikke helt ren, men gir et greit inntrykk. Jeg la på eikelister rundt. Kjøpte "kvartstaff" eller hva det heter. Måtte slipe litt ned for å få korrekt høyde. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 14.Februar.2012 Del på Facebook Svart 14.Februar.2012 Her er et alternativ til http://www.isegran.no/ Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
bliss X Svart 14.Februar.2012 Del på Facebook Svart 14.Februar.2012 Vet ikke hva noe slikt koster, men ville vurdert Sverige hvis du har muliget. To årsaker til det: - Prisene er en god del lavere enn i Norge (30 - 40%)? - Svenskene har tilgang på teak av bedre kvalitet enn den man normalt får i Norge (importforbud) Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 14.Februar.2012 Del på Facebook Svart 14.Februar.2012 Du kan jo vurdere ISITEEK ? Limes direkte på eksisterende underlag! Nabobåten har lagt dette på fly-bridge dekket, og det ble riktig så flott!! Artikkel i Båtmagasinet Noe dyrt, med vedlikeholdsfritt, sklisikkert, og pent! Gjør det selv-video: Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
monte carlo Svart 15.Februar.2012 Del på Facebook Svart 15.Februar.2012 Noen som vet hvem som selger dette? i trøndelag feks? Sitér dette innlegget Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.