Jump to content

Tips til landgangfeste i land til flytebrygge!

Hobby 430 Sport

Recommended Posts

Hei,

Vi har en landgang til flytebrygga der eg har båten, som skulle vært utbedret, denne er hengslet på land sånn at den følger opp og ned med flo og fjæra.. men pga all vinden i vinter får den for sterke sidebelasting på land sånn at den knekker festene.. noen som har tegning eller liggnende av ein "svivel" på land?? sånn at den kan svinge også..

Planen er at hengslene erstattes av et enkelt feste av noe slag, signende ein svingkrans som er leddet :)

Redigert av SandvikAC25 (see edit history)

O Erland

med båtførerbevis

Ja moringene burde kanskje vore gjort noe med, men styret her er av den gamle typen som har gjort alt på samme måten alt for lenge. har prøvd å fåreslå litt forskjelling som må gjøres, men alt koster sikker noen kr så då er det godt nok det som er. når det gjelder svingen her så har eg sakt at dette skal eg lage gratis som god dugnadsånd eg har..

Skal sjå om eg kan finne et bilde ein plass.

O Erland

med båtførerbevis

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...