Jump to content

feriebilder fra båtlivet.


askeladden78

Recommended Posts

Skal på båtferie for første gang med familie på 4, og kjenner jeg gleder meg veldig mye nå, turen går fra Bergen-kristiansand i juli,

og merker det begynner å krible skikkelig i kroppen etter å få båten klar for sommeren.

 

Satt i går her inne og drømte meg vekk i andre sine feriebilder av det jeg fant, og tenkte at det kunne vært artig med en tråd der vi kan dele litt minner fra fine stunder rundt om i landets skjærgårder, alltid fint å kunne se noen fine båter i fine havner , sleng inn bilder folkens......(gjerne hekkbølger for de som har fetish for det også)

 

https://baatplassen.no/bildearkiv/30/30481/scand_inni.jpg

 

 

Her koser vi oss i Lysøen utenfor Bergen i fjor på sensommeren.

Redigert av askeladden78 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

sommer_2009_baattur_093.jpg

 

Sverigetur 2009. Det gjør godt å se på bilder fra fine sommerdager der havet er flatt. Slikt "føre" hadde vi hele veien til Sverige. Sommeren var jo helt fantastisk det året, iallefall i ferien, og en slik sommer hadde nok skutt fart i båtsalget igjen :wink:

Redigert av Viksund Bravo (see edit history)

Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om....

Link to post
Share on other sites

p6010171.jpg

 

På vei over beryktede Kvåsen og inn til Ulvøysund en av de fine sommerdagene....

 

 

bilde0061.jpg

 

Flekkerøya utenfor Kristiansand, litt til ære for trådstarter...Scand 7800....ikke Tropic, men?

Er ikke dette en tropic da? Samme som jeg har. Flott bilde forresten;)

Redigert av askeladden78 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...