bavariaeier Startet 17.Februar.2012 Del på Facebook Startet 17.Februar.2012 Jeg har en eldre defekt båthenger jeg gir bort hvis noen vil ha. Begge hjullagre samt bremser må skiftes. Sikkert en hel del annet som er defekt også. Ukjent merke. Det er skilt på henger, men er registrert på en tidligere eier. Jeg har ikke noe dokumentasjon vedr dette.... (Jeg fikk denne med båt jeg kjøpte i 2006. Forrige eier hadde heller ikke omregistrert den) Det ene hjullageret var så defekt at et hjul har falt av. Hengeren kan derfor ikke trille og må derfor transporteres på annen henger. MÅ HENTES/FJERNES I MORGEN 18.02, ellers kutter vi den opp og kjører den til høggeren.... Hengeren befinner seg på Nordås i Bergen. FINN-kode: 33285883 Når det gjelder størrelse; det stod en ca 20 fots snekke på den, men det virket å være i største laget.... Sitér dette innlegget Link to post
bavariaeier Svart 17.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2012 Da er hengeren gitt bort :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.