Aq 28 Ht Startet 17.Februar.2012 Del på Facebook Startet 17.Februar.2012 En slik har jeg ventet på, har ikke orket å styre med allverdens dyre bokser og kabler som må til for å få et GPS signal inn på VHFèn via Raymarine plotteren, kun for å få DSC funksonen. http://www.thegpsstore.com/Standard-Horizon-GX1700-Explorer-GPS-Black-VHF-Radio.aspx Noen som har tro på denne? jeg synes i alle fall at det ser enkelt ut, ikke sykt priset heller. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 17.Februar.2012 Del på Facebook Svart 17.Februar.2012 (redigert) Sjøl har eg bytta ut vhs til fordel for pvr mottaker for mange år siden Redigert 17.Februar.2012 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fairline-38Targa Svart 18.Februar.2012 Del på Facebook Svart 18.Februar.2012 Jeg vurderer denne - med AIS www.maritim.no/sikkerhet/vhf-ais/standard-horizon-vhf-gx2100e-stasjonar-m-ais Sitér dette innlegget Link to post
Tromsværing Svart 18.Februar.2012 Del på Facebook Svart 18.Februar.2012 Jeg vurderer denne - med AIS www.maritim.no/sikkerhet/vhf-ais/standard-horizon-vhf-gx2100e-stasjonar-m-ais Sitér dette innlegget Link to post
Tromsværing Svart 18.Februar.2012 Del på Facebook Svart 18.Februar.2012 Jeg har kjøpt Standards 2100. Dette er nok den beste Vhf radio jeg har hatt. I tillegg har jeg koblet den opp til kart programmet Open-cpn. Veldig fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.