Jump to content

Hvordan kjøpe deler fra Alto Products Corp i USA?


NOR15186

Recommended Posts

Hei

 

Jeg trenger deler til å reparere mitt Kanzaki KWB 10 gear (Står på en Yanmar 2QM15 motor).

 

Delene kan selvfølgelig skaffes fra Yanmar Norge, men det er j.. mye billigere fra Alto Products Corp.

 

Se produktkatalog

 

Jeg trenger:

- Alto delenummer 336700 (Yanmar 177090-03080)

- Alto delenummer 336701 (Yanmar 177090-03090)

 

Jeg har forsøkt å kontakte distributører i Nederland (Dintra Transmissies) og i USA (Mack Boring og Transmission Marine), men ingen respons.

 

Er det noen som vet hvem som distribuerer produkter fra AltoUSA i Norge?

 

Vennlig hilsen

 

Kajla

Link to post
Share on other sites

Hei, hva er det du trenger? clutch plater ? Du kan ikke bestille direkte fra Alto, men fra en av deres partnere i usa. www.atkits.com, www.jerrysmarine.com, www.mackboring.com/Transmission/ og www.marinegears.com

Jeg kjøpte klutchplate kit til automatgiret i bilen. Dette var fra Alto corp

Dette kjøpte jeg fra Sarpsborg motor og de selger også marine deler, du kan jo høre om de kan bestille delene du trenger for du har jo produkt nummerene på det du trenger.

Redigert av Moyja (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Tror nok du i tillegg må skaffe deg en jetcarrier adresse i usa. Yanmar holder knallhardt på at forhandlerne ikke får selge uten for sin teritorier. Med jetcarrier får du en adresse i new jearsy (mener jeg å huske) så finner du deg en forhnadler som kan selge deler der.

Link to post
Share on other sites

Dette kjøpte jeg fra Sarpsborg motor og de selger også marine deler, du kan jo høre om de kan bestille delene du trenger for du har jo produkt nummerene på det du trenger.

 

Jeg trenger clutchplater og stålplater.

 

Takk for tipset, mail er sendt til Sarpsborg motor.

 

Kajla

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...