NOR15186 Startet 19.Februar.2012 Del på Facebook Startet 19.Februar.2012 Hei Jeg trenger deler til å reparere mitt Kanzaki KWB 10 gear (Står på en Yanmar 2QM15 motor). Delene kan selvfølgelig skaffes fra Yanmar Norge, men det er j.. mye billigere fra Alto Products Corp. Se produktkatalog Jeg trenger: - Alto delenummer 336700 (Yanmar 177090-03080) - Alto delenummer 336701 (Yanmar 177090-03090) Jeg har forsøkt å kontakte distributører i Nederland (Dintra Transmissies) og i USA (Mack Boring og Transmission Marine), men ingen respons. Er det noen som vet hvem som distribuerer produkter fra AltoUSA i Norge? Vennlig hilsen Kajla Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 19.Februar.2012 Del på Facebook Svart 19.Februar.2012 (redigert) Hei, hva er det du trenger? clutch plater ? Du kan ikke bestille direkte fra Alto, men fra en av deres partnere i usa. www.atkits.com, www.jerrysmarine.com, www.mackboring.com/Transmission/ og www.marinegears.com Jeg kjøpte klutchplate kit til automatgiret i bilen. Dette var fra Alto corp Dette kjøpte jeg fra Sarpsborg motor og de selger også marine deler, du kan jo høre om de kan bestille delene du trenger for du har jo produkt nummerene på det du trenger. Redigert 19.Februar.2012 av Moyja (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Cannonfodder Svart 20.Februar.2012 Del på Facebook Svart 20.Februar.2012 Tror nok du i tillegg må skaffe deg en jetcarrier adresse i usa. Yanmar holder knallhardt på at forhandlerne ikke får selge uten for sin teritorier. Med jetcarrier får du en adresse i new jearsy (mener jeg å huske) så finner du deg en forhnadler som kan selge deler der. Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 20.Februar.2012 Del på Facebook Svart 20.Februar.2012 Nå var det nå slik at han ikke skulle kjøpe delene fra Yanmar men Alto corp. Sitér dette innlegget Link to post
NOR15186 Svart 20.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2012 Dette kjøpte jeg fra Sarpsborg motor og de selger også marine deler, du kan jo høre om de kan bestille delene du trenger for du har jo produkt nummerene på det du trenger. Jeg trenger clutchplater og stålplater. Takk for tipset, mail er sendt til Sarpsborg motor. Kajla Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.