rundereim Startet 22.Februar.2012 Del på Facebook Startet 22.Februar.2012 noen som vet hvor eg kan bestille dobbel remskive med magnetkobling,(billigst muligt) har søkt mye på nettet ,men er ikkje lett å finne.Det er til en hydraulisk pumpe.Takker for alle svar.. Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 22.Februar.2012 Del på Facebook Svart 22.Februar.2012 Kanskje her http://www.gkn.no/website.aspx Klikk på nedlastinger-hydraulikk-pumper Sitér dette innlegget Link to post
TPBS-277 Svart 22.Februar.2012 Del på Facebook Svart 22.Februar.2012 Den finner du på huggeren fra hvilken som helst amerikansk bil.Selvsakt om den har aircondision.Alle de pumpene har elektrisk reim hjul. Sitér dette innlegget Link to post
TPBS-277 Svart 22.Februar.2012 Del på Facebook Svart 22.Februar.2012 la ikke merke til at du skrev dobbel reimskive.sorry. Sitér dette innlegget Link to post
Choaker Svart 23.Februar.2012 Del på Facebook Svart 23.Februar.2012 (redigert) Eldre mercedes, de har magnetisk reimskive til kjøleviftene. Men må du ha dobbel remskive? Skriv hva du trenger litt mer detaljert så kan jeg se hva jeg finner her, jobber på Røsnæs Bilopphuggeri. Redigert 23.Februar.2012 av Choaker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.