HansT Startet 23.Februar.2012 Del på Facebook Startet 23.Februar.2012 hei. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i rep sett til vannpumpa til min yanmar 3QM30 til en grei pris? Gjerne på nett eller om noen vet om noen i grenlands området som ikke er alt for dyre... MVH Hansi_ Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 23.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Februar.2012 Hei. Kan kanskje gjøre spøsmålet litt enklere med å legge inn ett bilde og vis hvilke deler jeg trenger..hehe.. Trenger begge Oilseal ringene, Waterseal ringen og begge lagerene. Er dette deler jeg må kjøpe orginalt eller er det andre steder jeg kan få tak i de til en billigere penge? Er også mulig jeg trenger ny aksel men denne er dyr har jeg hørt rykter om...hmmm... takker på forhånd for alle svar og tips Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 23.Februar.2012 Del på Facebook Svart 23.Februar.2012 Byttet simringene (seal) og lagerene på min 3qm pumpe for ikke mange 100 kr'nene, Fikk alt her = http://www.kshas.no/ ( Husk Simringer med metallforing/kant ) Aksling kan fort bli dyrt, men vis den ikke slitt så trenger du jo ikke Sitér dette innlegget Link to post
ravddo Svart 23.Februar.2012 Del på Facebook Svart 23.Februar.2012 Ta ut delene og ta dem med til en butikk i ditt nærområde som de selger kulelager etc til industrien. De finner nye lager og Zimmering. Husk å be om syrefast fjær i simmeringene. Dette har de somregel liggende og bytter med den som står i zimmeringen orginalt. Gjør du dette blir det billig. eller kjøp litt dyrere på et Yanmar delelager. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
arkmarin Svart 23.Februar.2012 Del på Facebook Svart 23.Februar.2012 I Trondheim har vi Abra (Kadabra) som selger slikt. Husk å ta med rustfri fjær for zimmering mot saltvann. Bytt den ut med den som følger med zimmerringen. (Kostet kr 5 (for rustfri fjær) sist jeg kjøpte.) Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.