Jump to content

Son Havn Vinter med vårstemning...

Julie III

Hvor interessant er denne videoen?  

33 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Klarer nesten ikke vente på sommeren og tok noen kjappe snutter etter jobb i går. Når jeg ser ut vinduet nå, burde jeg heller dratt dit i dag med strålende sol... men, men :smiley:

Dårlig tid blandet med håndholdt IPhone og rask redigering går utover kvaliteten, så jeg vet det er store rom for forbedringer :smiley:

Lite privat prøveprosjekt... :wink:

Dårlig tid blandet med håndholdt IPhone og rask redigering går utover kvaliteten, så jeg vet det er store rom for forbedringer

For lange scener og for mye panorering men dette vet du nok bedre enn meg.

Hele filmen er også for lang. Der er jo slik at den beste filmen er den vi gjerne vil se mer av, så derfor kan det være lurt å være streng med klippingen.

Kanskje også endre "takt" og musikk underveis for å holde på seeren lengre. (må innrømme at jeg ikke har sett hele videoen.)

Ser av enkelte scener at du har ett veldig godt øye for komposisjon så vil gjerne se mer av dette fra deg.

Men legg gjerne mer arbeid i redigeringen.

Redigert av Bidevind (see edit history)

Videoen ble laget i en heisvei og veldig på sparket etter arbeid.

Alle snutter: ca 30 minutter med gange.

Redigering: ca 15 minutter.

Lagring og pplasting 44 minutter :smiley:

Jeg skrev setningen du refererer til fordi jeg i utgangspunktet ikke er ute etter tilbakemeldinger på det tekniske, men heller selve innholdet :smiley: Er som skrevet klar over de tingene du nevner, og denne filmen har masse feil. :yesnod:

Men takk for tilbakemelding og hyggelig setning ang komposisjon. :thumbsup:

Herlig, herlig! Rolige og lange og fine sekvenser. Den rolige og avslappede vinter/vårstemningen liksom velter inn over meg. Mer, mer . . . Vel er jeg litt forutinntatt i og med at Son er hjemmehavnen min, men kom gjerne med mer. Neste gang får du zoome inn på båten min, he he.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Jeg er ikke det minste interessert i Son...., men dette var en vakker og stille rapport som jeg likte godt(og som jeg så helt ut..) :yesnod:

Fine og gjennomtenkte billedkomposisjoner og en god veksling mellom "stilleben" og bevegelser i motivet. En liten negativ bemerkning kan være de små bevegelsene på de stille bildene, men jeg vet det ikke er så lett med et så lite og uhånterlig "kamera". (-og litt mye panorering, kanskje..)

Kom gjerne med mer av samme slaget, du eller andre... :thumbsup:

Redigert av osa (see edit history)

Herlig, herlig! Rolige og lange og fine sekvenser. Den rolige og avslappede vinter/vårstemningen liksom velter inn over meg. Mer, mer . . .

Helt enig! Takk for flott filmsnutt, og post gjerne mer av slikt! Jeg dro faktisk kjensel på et par av båtene i videoen, og følte meg med ett enda mer landfast her jeg sitter, båtløs og full av fjord-abstinens. Heldigvis nærmer tiden for nybåtkjøp seg, og videoen din fikk meg ikke til å glede meg noe mindre akkurat, hehe :thumbsup:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...