Julie III Startet 24.Februar.2012 Del på Facebook Startet 24.Februar.2012 Klarer nesten ikke vente på sommeren og tok noen kjappe snutter etter jobb i går. Når jeg ser ut vinduet nå, burde jeg heller dratt dit i dag med strålende sol... men, men Dårlig tid blandet med håndholdt IPhone og rask redigering går utover kvaliteten, så jeg vet det er store rom for forbedringer Lite privat prøveprosjekt... Sitér dette innlegget Link to post
Bidevind Svart 24.Februar.2012 Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 (redigert) Dårlig tid blandet med håndholdt IPhone og rask redigering går utover kvaliteten, så jeg vet det er store rom for forbedringer For lange scener og for mye panorering men dette vet du nok bedre enn meg. Hele filmen er også for lang. Der er jo slik at den beste filmen er den vi gjerne vil se mer av, så derfor kan det være lurt å være streng med klippingen. Kanskje også endre "takt" og musikk underveis for å holde på seeren lengre. (må innrømme at jeg ikke har sett hele videoen.) Ser av enkelte scener at du har ett veldig godt øye for komposisjon så vil gjerne se mer av dette fra deg. Men legg gjerne mer arbeid i redigeringen. Redigert 24.Februar.2012 av Bidevind (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 24.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 Videoen ble laget i en heisvei og veldig på sparket etter arbeid. Alle snutter: ca 30 minutter med gange. Redigering: ca 15 minutter. Lagring og pplasting 44 minutter Jeg skrev setningen du refererer til fordi jeg i utgangspunktet ikke er ute etter tilbakemeldinger på det tekniske, men heller selve innholdet Er som skrevet klar over de tingene du nevner, og denne filmen har masse feil. Men takk for tilbakemelding og hyggelig setning ang komposisjon. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 24.Februar.2012 Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 Jeg synes det var et imponerende stykke arbeid, med en iPhone. Han sier jo selv at det er potensiale for bedre resultat. Alt tatt i betraktning, inkludert behagelig musikk, så er dette noe jeg gjerne ser mer av. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Bidevind Svart 24.Februar.2012 Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 Da venter jeg spent på neste filmsnutt..... Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 24.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 Jeg synes det var et imponerende stykke arbeid, med en iPhone. Han sier jo selv at det er potensiale for bedre resultat. Alt tatt i betraktning, inkludert behagelig musikk, så er dette noe jeg gjerne ser mer av. Takk for det Faxen! Da venter jeg spent på neste filmsnutt..... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.Februar.2012 Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 Herlig, herlig! Rolige og lange og fine sekvenser. Den rolige og avslappede vinter/vårstemningen liksom velter inn over meg. Mer, mer . . . Vel er jeg litt forutinntatt i og med at Son er hjemmehavnen min, men kom gjerne med mer. Neste gang får du zoome inn på båten min, he he. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Kristian_H Svart 24.Februar.2012 Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 Du kunne gjerne filmet båten min så jeg så at aøt var bra med den, hehe Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 24.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 Takk for det Lars H! Jeg kikket faktisk etter Trudelutt inni der... Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 24.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 Du kunne gjerne filmet båten min så jeg så at aøt var bra med den, hehe hehe... Tror jeg får sende ut varsel neste gang jeg filmer, så kan jeg filme alle båtene på forespørsel Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 24.Februar.2012 Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 Son havn minutt for minutt? :giggle: Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Lars H. Svart 24.Februar.2012 Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 Her plasseringen av Trudelutt nå i vinter pluss sommerplassen. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Kristian_H Svart 24.Februar.2012 Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 Ikke så langt unna meg det lars, står ved siden av det oljehuset. Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 24.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 Son havn minutt for minutt? :giggle: Har faktisk vært inne på tanken om å henge opp et kamera i en høy mast el. over havna og ta bilder hver dag fremover fra nå. Hadde vært gøy å sett i rask film etterpå fra sesongstart til sesongslutt... Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 24.Februar.2012 Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 Flotte komposisjoner i en rolig og stemningsfull setting! Fikk frem vårfølelsen her i hvertfall! Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 24.Februar.2012 Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 (redigert) Jeg er ikke det minste interessert i Son...., men dette var en vakker og stille rapport som jeg likte godt(og som jeg så helt ut..) Fine og gjennomtenkte billedkomposisjoner og en god veksling mellom "stilleben" og bevegelser i motivet. En liten negativ bemerkning kan være de små bevegelsene på de stille bildene, men jeg vet det ikke er så lett med et så lite og uhånterlig "kamera". (-og litt mye panorering, kanskje..) Kom gjerne med mer av samme slaget, du eller andre... Redigert 24.Februar.2012 av osa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 24.Februar.2012 Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 Ja vi har også båtplass nabo trudelutt . Veldig liker god i son og gleder oss snart båtsesong Fint video Julie 111 At-le Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 24.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 Takk for fine tilbakemeldinger folkens! Sitér dette innlegget Link to post
FredrikW Svart 24.Februar.2012 Del på Facebook Svart 24.Februar.2012 Herlig, herlig! Rolige og lange og fine sekvenser. Den rolige og avslappede vinter/vårstemningen liksom velter inn over meg. Mer, mer . . . Helt enig! Takk for flott filmsnutt, og post gjerne mer av slikt! Jeg dro faktisk kjensel på et par av båtene i videoen, og følte meg med ett enda mer landfast her jeg sitter, båtløs og full av fjord-abstinens. Heldigvis nærmer tiden for nybåtkjøp seg, og videoen din fikk meg ikke til å glede meg noe mindre akkurat, hehe Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 25.Februar.2012 Del på Facebook Svart 25.Februar.2012 Flott filmsnutt. Stemningsfult og fint, lag gjerne mer Sitér dette innlegget Link to post
frank_berger Svart 25.Februar.2012 Del på Facebook Svart 25.Februar.2012 Jeg synes filmen var kjempefin.Kjenner det kribler nå.(Filmen er vel ikke laget for festivalen i Cannes heller) Sitér dette innlegget Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Julie III Svart 25.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Februar.2012 Takk igjen! Godt at dere ser forbi det tekniske. Det er innholdet jeg er nysjerrig på om fenger folk. Har en liten "agenda" her Kommer tilbake med liknende snutter. Foreløpig kun med iPhone for enkelhetsskyld... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.