Jump to content

Bytte ut 1986 Sabb Mitsubishi 65hk med "kinamotor"? Erfaringer?

Selfa30

Recommended Posts

Hei!

Vurderer å bytte maskin i båten min til sommeren,står i en Saab Mitsubishi 65hk fra 1986.

Har ikke problemer med motoren,men har lyst på ny litt større motor,lurer i den forbindelse på om noen har erfaringer med bruk av "kinamotorene" over en lengre periode. Tenker da på Tdme,Lomatec,Yang Dong osv... Må jo være noen som har brukt disse mer enn 2-300 timer?? Båten min går ca.1200 timer i året,så er litt skeptisk til å kjøpe en kinamotor dersom ikke det er noen der ute som har brukt disse over lengere tid.

Tenker litt det samme,Mitsubishien har gått i underkant av 16000 timer,og jeg vet jo om sånne motorer som har gått det dobbelte. Vil bare prøve å finne ut om noen har brukt disse kinamotorene i mere enn noen uker,de har jo vært for salg i Norge i 5-6 år nå,så dersom de er brukbare må det vel være noen som har noen 1000 timer på telleren??

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...