:båt1 Startet 26.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 26.Februar.2012 (redigert) Hei! Har en Eber D1L montert i båten har gått feilfritt frem til ny da jeg skulle state den for våren, de 2 første gangene jeg startet den gikk vifta sånn som den pleier å gjøre helt til den stoppet isteden for å begynne å brenne diesel. De neste gangene jeg prøve så var den helt død. jeg har fulladede baterier ombord nå og det er diesel på tanken Redigert 26.Februar.2012 av :båt1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 26.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2012 Eg hadde en D3 på min viksunden, den sluttet å virker, så gav eg opp og kjøpte ny weber, og holder på å montere, men tilbake til deg, se om diesel kommer inn og evt, løs ledning eller sikring. se evt brenneren.. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.