Woody Startet 27.Februar.2012 Del på Facebook Startet 27.Februar.2012 (redigert) Lure på om det eksisterer noe som heter båtopphuggeri, hvor man kan få tak i brukte pulpit, lanterner, dekksutstyr, osv? Noen som vet om noen som har noe slikt? Det er vel ikke noe galt i gjenbruk. Redigert 27.Februar.2012 av Woody (see edit history) Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
Vidar0 Svart 27.Februar.2012 Del på Facebook Svart 27.Februar.2012 Skipsbrukt - Arendal - vet ikke hvor "små" båter de hugger? Det finnes fler. Sitér dette innlegget Link to post
sjöfugelen Svart 27.Februar.2012 Del på Facebook Svart 27.Februar.2012 Her er en til http://www.fosengjenvinning.no/ Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 27.Februar.2012 Del på Facebook Svart 27.Februar.2012 Stokkøya mener jeg det ligger et båthuggeri Sitér dette innlegget Link to post
Woody Svart 27.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2012 Disse som er nevnt over er nok for større nyttefartøy, og ikke fritidsbåter. Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
RSL Svart 27.Februar.2012 Del på Facebook Svart 27.Februar.2012 På de aller fleste opplagsplasser jeg har sett, ligger det oppgitt prosjekter. Noen av disse håpløse prosjektene har nok deler som er fullt brukbare, så problemet er bare å få tak i eieren av "(unnskyld spåket)vraket". Det er dyrt å kvitte seg meg skipsvrak, så på veldig mange opplagsplasser står det vrak ingen vil vedkjenne seg i frykt for å måtte ta utgiften med fjerning og destruksjon selv. Men det blir nok litt av en "skattejakt" for å fine akkurat det du er ute etter. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Fiks Svart 27.Februar.2012 Del på Facebook Svart 27.Februar.2012 Svensk butikk med brukt utstyr:Båtmats Sitér dette innlegget Link to post
Woody Svart 28.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2012 (redigert) Synd at det ikke finnes noen butikk som "Båtmats" her i landet. Hadde vært morro å sett seg runt i denne butikken. Han har dessverre ikke de pulpitene jeg er ute etter. Redigert 28.Februar.2012 av Woody (see edit history) Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
Bergen Svart 28.Februar.2012 Del på Facebook Svart 28.Februar.2012 Her i Bergen har jeg sett annonser for et firma som tar i mot gamle båter for "gjennvinning". Holder til i ex Florvaag Bruk lokalene ved fergehallen på Laksevåg. Tror ikke det er rare aktiviteten og med våre lønnskostnader er jeg skeptiskt til om et slikt foretak kan ha livets rett. Sitér dette innlegget Link to post
Erling P Svart 28.Februar.2012 Del på Facebook Svart 28.Februar.2012 (redigert) Riktig det Bergen, Heter vist Vest Norsk Båtgjenforening(gjenbruk?) telef 95133103.Firmaadr er på Askøy. Har prøvd å komme i kontakt med de,negativ respons.Nedlagt? Redigert 28.Februar.2012 av Erling P (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.