keno Startet 27.Februar.2012 Del på Facebook Startet 27.Februar.2012 Heia. Har en volvo penta turteller som viser for mye, og ønsker å sette ny kode i den. Jeg er usikker på hvilken kode som er den rette for meg? Jeg har en VP D2-55C med seildrev 130S. Har søkt i mange timer etter den rette koden, og noen langt der ute antydet muligens at kode 14 var den rette. Er det noen av dere som har den rette koden? Sitér dette innlegget Link to post
keno Svart 29.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Februar.2012 Det virker som at det er kode 14 som gjelder for meg. Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 29.Februar.2012 Del på Facebook Svart 29.Februar.2012 Står dessverre ikke D2-55 i kode tabellen jeg har (Står ingen D- modeller). I tabellen for instrumentet jeg kjøpte til min KAD 42 står det på kode 14, marine diesel modell: 44, 6L-1sL Sitér dette innlegget /per Link to post
keno Svart 29.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Februar.2012 Det var en Volvo Penta forhandler som gav meg koden, men har ikke fått testen den enda. Den var opprinnelig satt til 11, men den viste for mye med den koden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.