Båtmannsknop Startet 28.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 28.Februar.2012 Hei. Jeg skulle bytte diselfilter (Fram C1191PL / WIX WF8018)i dag, tabbet meg ut da jeg skulle teite toppskruen og knuste bunnglasset. Jeg har søkt hele nettet etter svar på hvor jeg kan få tak i et nytt slikt glass, uten resultater:( Noen som kan hjelpe? Til info: Motor: Peugeout XD3P Filter: C1191PL Filterinsats: (Dette står på insatsen) - Type: FAS SZ - Liv R 61603134 Sitér dette innlegget Link to post
dreamen Svart 28.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2012 Hei Tror at dette(FF167A)som er Fleetgard filter er det samme som blir brukt på mange Perkins motorer . Sikker noen som har liggende et glass Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 28.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2012 Velkommen på forumet Mener jeg har sett at dem selger løse glass både på Seasea og Maritim, lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Båtmannsknop Svart 28.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2012 Jeg hadde tydeligvis ikke letet godt nok:) Takk for velkomsten og hjelpen:)!! Kjempegreier http://www.maritim.no/motor-styring/filter/vannutskiller/reserveglass-for-13170-20 Sitér dette innlegget Link to post
Ariel . Svart 28.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2012 Her er også et Sitér dette innlegget Prosjekt Summerdream 28 Link to post
Ventus Svart 26.September.2014 Link til dette innlegget Svart 26.September.2014 Har FF167a filter - men finner ikke en ekvivalent som noen av de vanlige båtbutikkene har. På nettet er det masse men det var det man skulle hatt i dag da... Hvem selger dette over disk på østlandet? FRAM filtere har jeg hørt noe dårlig om ifm. oljefiltere - men C1191PL kunne kanskje vært et alternativ. Sitér dette innlegget Link to post
Ventus Svart 29.September.2014 Link til dette innlegget Svart 29.September.2014 For de som måtte søke i ettertid; Filteret FF167a skal visstnok være tilsvarende Volvo OE nr3581078, evt. Knecht/Mahle KX23.De to siste lett tilgjengelig på SeaSea og Mekonomen etc. Antagelig helt likt Delphi/CAV296 også... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.