Jump to content

Marine Stereo Fusion 700 Series, erfaringer?


boati

Recommended Posts

De var Belamarin AS som hadde agenturet i Norge frem til 2012 men etter at de ble kjøpt opp av Raymarine så måtte de si fra seg dette,men ifølge en kamerat som har jobbet der og testet disse er dette bra greier med god kvalitet. Vurderer selv dette faktisk, Så de ganske huggelig priset i båtbutikken i Strømstad!!

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Noen som har kjøpt disse å fått testet disse ut. ?
Er det mulig og spille musikk fra usb i sone 1 og 2, vist noen sitte inn kan de sette på AUX (tv lyd eks) på Sone 3 og 4 eks ? Eller vis du setter inn en DVD plate så kan den vise film på tv pluss lyd i sone 3 og 4 så kan en spille usb musikk etc i sone 1 og 2 ?

Ellers der de meget funksjonable ut.

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Noe nytt her? Ble inspirert av en annen tråd til å klage her ikveld på min fusion som du nevner. Min ble levert i en ny Bavaria i 2013, og radiomottaket er elendig. Det samme sier andre Bavaria eiere som har fått dette innstallert. Får alltid inn Radio Norge som alltid spiller Eurythmics og Queen, sjelden P4, som regel P3, men sjelden P1 og P2. Når dette nevnes har jeg da ligget sentralt - Aker Brygge, Drammen, Tønsberg. Fikk innstallert av importøren egen FM antenne uten at det hjalp.

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...