boati Startet 1.Mars.2012 Del på Facebook Startet 1.Mars.2012 700ms-ip Finner heller ingen online butikker i Europa som har disse. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 1.Mars.2012 Del på Facebook Svart 1.Mars.2012 hmm de har eg sett før- på eBay sjølvsagt og på Marineshop.no Sitér dette innlegget Link to post
Louise V Svart 2.Mars.2012 Del på Facebook Svart 2.Mars.2012 De var Belamarin AS som hadde agenturet i Norge frem til 2012 men etter at de ble kjøpt opp av Raymarine så måtte de si fra seg dette,men ifølge en kamerat som har jobbet der og testet disse er dette bra greier med god kvalitet. Vurderer selv dette faktisk, Så de ganske huggelig priset i båtbutikken i Strømstad!! Sitér dette innlegget Link to post
Barnato Svart 3.August.2014 Del på Facebook Svart 3.August.2014 Noen som har kjøpt disse å fått testet disse ut. ?Er det mulig og spille musikk fra usb i sone 1 og 2, vist noen sitte inn kan de sette på AUX (tv lyd eks) på Sone 3 og 4 eks ? Eller vis du setter inn en DVD plate så kan den vise film på tv pluss lyd i sone 3 og 4 så kan en spille usb musikk etc i sone 1 og 2 ? Ellers der de meget funksjonable ut. Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 1.September.2015 Del på Facebook Svart 1.September.2015 Noe nytt her? Ble inspirert av en annen tråd til å klage her ikveld på min fusion som du nevner. Min ble levert i en ny Bavaria i 2013, og radiomottaket er elendig. Det samme sier andre Bavaria eiere som har fått dette innstallert. Får alltid inn Radio Norge som alltid spiller Eurythmics og Queen, sjelden P4, som regel P3, men sjelden P1 og P2. Når dette nevnes har jeg da ligget sentralt - Aker Brygge, Drammen, Tønsberg. Fikk innstallert av importøren egen FM antenne uten at det hjalp. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Framtia Svart 2.September.2015 Del på Facebook Svart 2.September.2015 Jeg er ikke imponert over mottaket på FM med min heller (her en litt enklere modell). I tillegg har jeg bare en liten antenne som ligger i skapet. Venter på at de kommer med DAB+ adapter og vil da montere en bedre antenne. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.