CyberGutten Startet 1.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2012 Hei. Har en Cyber 370 R som klistremerkene er slitt på så vil ta dem av og sette på nye, men hvordan skal jeg få tatt de av uten å ødelegge alt annet enn klistremerkene? Noen som har tips? Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 1.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2012 Forsiktig bruk av varmluftspistol gjør susen. Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
CyberGutten Svart 1.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2012 (redigert) Okei, men vet du om du annet som kunne funket? Noen midler eller lignende? Redigert 1.Mars.2012 av CyberGutten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 1.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2012 Konas hårføner fungerer utmerket! Sitér dette innlegget Link to post
CyberGutten Svart 1.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2012 Perfekt "Dreamer", men hva skal jeg gjøre når det er varmet opp? Hva skal jeg ta det bort med? Skrape det vekk? Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 1.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2012 Ja, konas hårføner funker greit også... Når du har fått god lunk i klistremerket, løsner du en flik med neglen og drar det av mens du jobber deg bortover med føner/varmluftspistolen. Ellers er 3M's sitrusrens god å bruke til å fjerne limrester med. Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
CyberGutten Svart 1.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2012 Flott! Takk for hjelpen, da har jeg et lite prosjekt fremfor meg i morgen også! :) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 2.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2012 Limrester fjernes med samme middel som du bruker til å fjerne klister på skiene! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
nimba Svart 2.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2012 Et bra tips som ikke er nevnt her funket bra hos meg , jeg brukte damp ! LINK Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
AndersMoss Svart 2.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2012 Hvis du har korte neiler som de fleste manfolk, så bruker du en tapetkniv eller lignene for å få løsnet klistremerket. selfølgelig sammen med varmepistol/hårfønner, anbefaler hårføner da varmepistol er så varm at du plutselig kan få bobbler i lakken Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 2.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2012 Ja, konas hårføner funker greit også... Når du har fått god lunk i klistremerket, løsner du en flik med neglen og drar det av mens du jobber deg bortover med føner/varmluftspistolen. Sitér dette innlegget Link to post
jøran123 Svart 2.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2012 Jeg skulle fjerne en del klistremerker fra min forrige båt og fikk et "verktøy" av en kamerat. Det så ut som et rundt viskelær (ca 10 cm i dia)som skulle festes på drillen.Klistremerkene forsvant som dugg for sola. Måtte være litt forsiktig med å legge kraft bak.(kunne bli svimerker) Han hadde fått tak i dette "verktøyet" av en som drev med montering av reklamemerker på bil.Kanskje en ide å undersøke med noen som driver med dette. Det var utrolig effektivt. Til slutt brukte jeg renseveske for ski. Luktet sterkt sitron. Sitér dette innlegget Link to post
mindur Svart 2.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2012 på biltema får man kjøpt en dampsteamer. har selv fjernet reklame på flere semitrailere. veldig effektivt. blir minimalt med limrester. ikke mer en du polerer vekk til våren. skal selv breuke denne på min egen båt. Sitér dette innlegget Link to post
CyberGutten Svart 6.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2012 Takk for alle svar, klistremerkene er av :D Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.