DagfinnB Startet 2.Mars.2012 Del på Facebook Startet 2.Mars.2012 Vi skal leie en ny båtplass til vår Nor Star 950. Båten har en oppgitt bredde på 3.30. Hvor smal båtplass kan jeg ha. Den er vel smalere i bryggehøyde? Er det noen som har erfaring fra dette? Sitér dette innlegget Link to post
Vindfang Svart 3.Mars.2012 Del på Facebook Svart 3.Mars.2012 Hei! Jeg hadde for noen år siden en skarpnes 30 som er forløperen til denne. Den har samme totalbredde. Jeg lå på 3,5 meter lysåpning og hadde da grei plass til ca 25diam federe litt foran og bak bredeste punkt. Pass på at på mange båtplasser oppgis bredde fra midt på gangbru til midt på utligger og ikke lysåpning! Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 4.Mars.2012 Del på Facebook Svart 4.Mars.2012 Stemmer det. 3.5m lysåpning holder. Helt enig med forrige innlegg. Noen havner måler bredden senter til senter. Da havner du dårlig ut. Sitér dette innlegget Link to post
Leon KAD502 Svart 4.September.2013 Del på Facebook Svart 4.September.2013 Jeg har en skarpnes 30 som er 3.30 brei som de andre sier. Plassen min er 3.50 i lysåpningen. Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.