Jump to content


Vær - evt- skadestatus for Tønsberg?


Anabelle

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg har båten min på land i Tønsberg. Dessverre har jeg for tiden ingen mulighet til å få sjekket den selv. Er det noen som har noen skader og status fra Tønsbergområdet? Har det veltet noen båter?

Et par dager uten pressenning skal jeg tåle...

 

Lurer litt på om jeg må få noen til å reise ned å kikke. Bor over en time unna, men har dessverre ikke anledning selv.

 

Anabelle

MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin  - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no

Link to post


Hei, tror ikke det ble store skader igår, i hjemme havnene mine ihvertfall.

Var innom et par andre havner også for å se, men kunne ikke se noen båter veltet.

Selvfølgelig noen pressenningstativer og pressenninger, men det er jo som du sier ikke så farlig.

 

Hvor i Tønsberg ligger båten din? Jeg bor på Nøtterøy, og kan muligens ta meg en tur for å sjekke.....

 

:flag:

Båthilsen fra Fernanda.

Link to post

Hei, tror ikke det ble store skader igår, i hjemme havnene mine ihvertfall.

Var innom et par andre havner også for å se, men kunne ikke se noen båter veltet.

Selvfølgelig noen pressenningstativer og pressenninger, men det er jo som du sier ikke så farlig.

 

Hvor i Tønsberg ligger båten din? Jeg bor på Nøtterøy, og kan muligens ta meg en tur for å sjekke.....

 

:flag:

Ligger i Ollebukta. Kan sende deg en IM med nærmere forklaring. Da er det sikkert ingen krise.

Er bare ei gammal tom snekke, men for lang tid uten pressenning er ikke så bra.

 

Anabelle

MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin  - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no

Link to post

Ligger i Ollebukta. Kan sende deg en IM med nærmere forklaring. Da er det sikkert ingen krise.

Er bare ei gammal tom snekke, men for lang tid uten pressenning er ikke så bra.

 

Anabelle

Fikk idag en IM fra Fernanda ang min nykjøpte båt. Kjempeflott at folk gir melding om situasjoner/problemer om båter.

 

Siden jeg bor i Bergen, og forrige eier ikke hadde sett til båten. Er der flott å få slike meldinger slik at en kan sette igang tiltak.

 

Stor takk til Fernanda. :flag::smiley:

Link to post

Join the conversation

You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...