Anabelle Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 Hei! Jeg har båten min på land i Tønsberg. Dessverre har jeg for tiden ingen mulighet til å få sjekket den selv. Er det noen som har noen skader og status fra Tønsbergområdet? Har det veltet noen båter? Et par dager uten pressenning skal jeg tåle... Lurer litt på om jeg må få noen til å reise ned å kikke. Bor over en time unna, men har dessverre ikke anledning selv. Anabelle Quote MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
fernanda Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 Hei, tror ikke det ble store skader igår, i hjemme havnene mine ihvertfall. Var innom et par andre havner også for å se, men kunne ikke se noen båter veltet. Selvfølgelig noen pressenningstativer og pressenninger, men det er jo som du sier ikke så farlig. Hvor i Tønsberg ligger båten din? Jeg bor på Nøtterøy, og kan muligens ta meg en tur for å sjekke..... Quote Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Anabelle Posted January 9, 2005 Author Share Posted January 9, 2005 Hei, tror ikke det ble store skader igår, i hjemme havnene mine ihvertfall. Var innom et par andre havner også for å se, men kunne ikke se noen båter veltet. Selvfølgelig noen pressenningstativer og pressenninger, men det er jo som du sier ikke så farlig. Hvor i Tønsberg ligger båten din? Jeg bor på Nøtterøy, og kan muligens ta meg en tur for å sjekke..... Ligger i Ollebukta. Kan sende deg en IM med nærmere forklaring. Da er det sikkert ingen krise. Er bare ei gammal tom snekke, men for lang tid uten pressenning er ikke så bra. Anabelle Quote MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Goddis77 Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 Ligger i Ollebukta. Kan sende deg en IM med nærmere forklaring. Da er det sikkert ingen krise. Er bare ei gammal tom snekke, men for lang tid uten pressenning er ikke så bra. Anabelle Fikk idag en IM fra Fernanda ang min nykjøpte båt. Kjempeflott at folk gir melding om situasjoner/problemer om båter. Siden jeg bor i Bergen, og forrige eier ikke hadde sett til båten. Er der flott å få slike meldinger slik at en kan sette igang tiltak. Stor takk til Fernanda. Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.