Anabelle Startet 9.Januar.2005 Del på Facebook Startet 9.Januar.2005 Hei! Jeg har båten min på land i Tønsberg. Dessverre har jeg for tiden ingen mulighet til å få sjekket den selv. Er det noen som har noen skader og status fra Tønsbergområdet? Har det veltet noen båter? Et par dager uten pressenning skal jeg tåle... Lurer litt på om jeg må få noen til å reise ned å kikke. Bor over en time unna, men har dessverre ikke anledning selv. Anabelle Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
fernanda Svart 9.Januar.2005 Del på Facebook Svart 9.Januar.2005 Hei, tror ikke det ble store skader igår, i hjemme havnene mine ihvertfall. Var innom et par andre havner også for å se, men kunne ikke se noen båter veltet. Selvfølgelig noen pressenningstativer og pressenninger, men det er jo som du sier ikke så farlig. Hvor i Tønsberg ligger båten din? Jeg bor på Nøtterøy, og kan muligens ta meg en tur for å sjekke..... Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Anabelle Svart 9.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Januar.2005 Hei, tror ikke det ble store skader igår, i hjemme havnene mine ihvertfall. Var innom et par andre havner også for å se, men kunne ikke se noen båter veltet. Selvfølgelig noen pressenningstativer og pressenninger, men det er jo som du sier ikke så farlig. Hvor i Tønsberg ligger båten din? Jeg bor på Nøtterøy, og kan muligens ta meg en tur for å sjekke..... Ligger i Ollebukta. Kan sende deg en IM med nærmere forklaring. Da er det sikkert ingen krise. Er bare ei gammal tom snekke, men for lang tid uten pressenning er ikke så bra. Anabelle Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Goddis77 Svart 9.Januar.2005 Del på Facebook Svart 9.Januar.2005 Ligger i Ollebukta. Kan sende deg en IM med nærmere forklaring. Da er det sikkert ingen krise. Er bare ei gammal tom snekke, men for lang tid uten pressenning er ikke så bra. Anabelle Fikk idag en IM fra Fernanda ang min nykjøpte båt. Kjempeflott at folk gir melding om situasjoner/problemer om båter. Siden jeg bor i Bergen, og forrige eier ikke hadde sett til båten. Er der flott å få slike meldinger slik at en kan sette igang tiltak. Stor takk til Fernanda. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.