John_Kr Startet 9.Januar.2005 Del på Facebook Startet 9.Januar.2005 Prøver å gjøre meg litt kjent på siden til RSSR/NSSR, men siden er så innmari treeeeeeg. Plages dere også av det samme? Kanskje de burde brukt litt penger på nye servere? Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Bitteliten Svart 9.Januar.2005 Del på Facebook Svart 9.Januar.2005 Plages dere også av det samme?Nei, funker helt greit her på det SENTRALE Østlandet Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 9.Januar.2005 Del på Facebook Svart 9.Januar.2005 Jeg har også opplevd dette mange ganger, men det går veldig i "rykk og napp" så jeg tror ikke det har noe med landsdel å gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
jonol Svart 9.Januar.2005 Del på Facebook Svart 9.Januar.2005 Kom ikke inn i det hele tatt tidligere idag, men nå etter midnatt går det helt utmerket. Sitér dette innlegget Det er tryggere på havet enn på veiene ! Link to post
Mini Svart 10.Januar.2005 Del på Facebook Svart 10.Januar.2005 NSSR jobber med saken og det er ikke bare servere som er problemet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.