nor star 290.. Startet 5.Mars.2012 Del på Facebook Startet 5.Mars.2012 heisann skal til å lakke bordet og trerekka rundt sittegruppen bak i båten men lurer hvilken av de lakktypene jeg skal velge. dette er amerikansk kirsebærtre og ikke teak men vet hva dette har å bety ang lakk Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 5.Mars.2012 Del på Facebook Svart 5.Mars.2012 Sikkert mange bra og dyre lakkker å kjøpe. Jeg har ikke brukt Epifanes, men Hempel og et par typer til. Var innom Biltema og rasket med meg en boks til under halv pris av Hempel. Generelt så er Biltema-lakken blankere, lettere å jobbe med og renner ikke så lett på vertikale flater. Jeg ble positivt overrasket. Kirsebær, har om jeg ikke husker feil, en lei tendens til å falme i solen. En omgang med beis/noe med lysfilter som stabiliserer fargen er noe du kanskje burde vurdere. Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 5.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2012 hei kirsebæren falmer ikke på samme måte som teak det blir mer glød i fargen på kirsebæren altså mørkere Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 5.Mars.2012 Del på Facebook Svart 5.Mars.2012 Kirsebær blir mørkere av lyspåvirkning. Teak blir lysere. Har heltre kirsebær kjøkkeninnredning så jeg er "ekspert" her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.