Jump to content

Færderseilasen 2012

Framtia

Recommended Posts

Flere spekulerer helt klart i hvilken klasse de skal stille i for å få best mulig plassering i klassene.ORC har jo et helt annent utregningssystem hvor det blir tatt hensyn til hvordan båtene seiler på kryss, slør og lens. Dere burde nok stille i R33, det er jo tross alt morsommere med flere båter. At lys bare er for rødvinsseilere var vel å sette det litt på spissen.

Ser at Røkke skal delta på Færderen med sin nye B42 men regner med han har med bra mannskap på seilasen..

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

• 2 uker senere...

Da er Kong Harald påmeldt også :flag: .

Men foreløpig bare 308 påmeldte, med en snau uke igjen før ordinær frist utløper. Forøvrig har NORLYS bestemt seg for å øke kontingenten til 400 kroner per år. Det må jeg si er kostnader jeg synes jeg får lite igjen for... Betaler man innen 1/5 slipper man unna med 300.

Framtia på AIS

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Det blir 1.16 på meg. Jeg har enda ikke pakket ut spinnakeren noen gang, så da kan jeg like godt seile uten. Nå kan det fortsatt gjøres endringer i klassen man vil stille i en god stund fremover, så om mannskapet blir skikkelig ivrige og vi får til spiannakerseiling uten for mye hassel, kan jeg jo endre senere.

Litt dårlig tid her i dag, så jeg bare fortet meg inn og meldte meg på. Så får jeg inn å endre ting etterhvert når jeg finner ut av ting.

Har et håp om at jeg får råd til å ta opp og stoffe før færdern, men det er ikke sikkert enda. jaja.. vi får ha lykke til uansett :-)

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

• 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...