Marida Svart 29.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2012 Har ingen ide om agenda, men tenker med en gang at det hadde vært greit etter at båtene er stuet vekk for vinteren og før julebordsesongen starter. Da tenker jeg november en gang. Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 29.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2012 Enig med Marida Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Benji Svart 29.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2012 For vår del bør det helst bli etter september, da har vi gjort unna alt av ferier etc, og er alle mann alle igjen. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Benji Svart 29.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2012 Som nevnt tidligere er jo Tjøme Radio utrolig positive til det meste vi gale østfoldinger tenker på, noe vi setter stor pris på. mvh Arrangementskomitèen til Østfoldtreffet 2012 Hyggelig å lese dette, men om noen har ideer så er vi interessert i hva andre "gale" finner på også, være seg om det er i det ene aller det andre fylket - men bør jo ligge innen "vårt" området da. Så fremt det lar seg gjøre stiller vi villigt vekk opp på div arrangemanger om noen ønsker. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Pettern1972 Svart 29.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2012 For vår del bør det helst bli etter september, da har vi gjort unna alt av ferier etc, og er alle mann alle igjen. Vi kan ikke massakrere båtsesongen hverken for meg eller for andre, hehe. Ser vel for meg en eller annen gang ute i oktober-november jeg da. Når burkaer er strammet, saltvannet i årene begynner å bli tyntflytende, og en bare er drit irritert for alt en ikke fikk gjort når sola steika. Da kan det passe bra med en tur... Legger også til at jeg har "søkt" om at vi får besøke både broa og maskinrommet, noe somble innvilget på stedet. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Mariell Svart 29.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2012 Perioden siste halvdel Oktober første halvdel November. Da er sesongen over for de fleste og jule bord maset har ikke startet ennå. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Key Freak Svart 29.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2012 Perioden siste halvdel Oktober første halvdel November. Enig! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.