Jump to content

Baatplassencruise med Stena Saga. noen interresse for dette?

Pettern1972

Recommended Posts

Som nevnt tidligere er jo Tjøme Radio utrolig positive til det meste vi gale østfoldinger tenker på, noe vi setter stor pris på.

mvh

Arrangementskomitèen til Østfoldtreffet 2012

Hyggelig å lese dette, men om noen har ideer så er vi interessert i hva andre "gale" finner på også, være seg om det er i det ene aller det andre fylket - men bør jo ligge innen "vårt" området da.

Så fremt det lar seg gjøre stiller vi villigt vekk opp på div arrangemanger om noen ønsker. :sailing:

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

For vår del bør det helst bli etter september, da har vi gjort unna alt av ferier etc, og er alle mann alle igjen.

Vi kan ikke massakrere båtsesongen hverken for meg eller for andre, hehe. Ser vel for meg en eller annen gang ute i oktober-november jeg da. Når burkaer er strammet, saltvannet i årene begynner å bli tyntflytende, og en bare er drit irritert for alt en ikke fikk gjort når sola steika. Da kan det passe bra med en tur...

Legger også til at jeg har "søkt" om at vi får besøke både broa og maskinrommet, noe somble innvilget på stedet.

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...