Jump to content

Er det noen som vet hvor det ligger en Sessa c35 på Vestlandet


turoey

Recommended Posts

Du lager en anonym profil og skriver totalt 3 innlegg som alle omhandler at vi skal hjelpe deg med å lokalisere en litt spesiell og ganske så fin båt.

For å si det rett ut, hadde jeg visst hvor den lå hadde jeg ihvertfall ikke opplyst det her, lukter litt bestillingstyveri.... Det er heller ingen andre som har svart deg, selv om det sikkert er flere som vet hvilken båt det gjelder.

Det er mulig jeg tar helt feil av dine ærlige hensikter, men du er mest interesser i hvor båten ligger, ikke så mye hvem som eier den.

 

Beklager om jeg har mistolket situasjonen... :flag_bp:

 

Kommentar fra moderator: Selv med forbehold og beklagelse så bør man ikke komme med slike spekulasjoner. Heller kontakte posteren pr IM og så varsle oss om man fremdeles finner saken tvilsom.

Posteren skriver at han gjerne vil ha navnet på eier.

Når det er sagt så hadde det ikke skadet om posteren hadde gitt en forklaring på grunnlaget for innlegget. Vi ønsker ikke kryptiske meldinger, hverken i emnetitler eller innlegg. :smiley:

Link to post
Share on other sites

Hei mitt navn er Karstein Turøy.

Jeg skrev dette innlegget i beste hensikt. Grunnen til jeg skrev det var at jeg synes det er en fin båt og ønsker å kjøpe en. den nærmeste båten som var til salgs ligger på østlandet og synes det var litt langt å reise bare for å ta en titt.

Synes det er lett å gå seg blind på å se på bilder på Internett. Greit å få verifisert størrelser med å se på en ekte båt.

Jeg skrev i det første innlegget at hvis en viste navnet på eier hadde det vært topp. Hadde jeg fått hvite hvor det ligger en båt hadde jeg prøvd å få tak i eier for å spørre om jeg kunne få tittet på båten

Og det er jo grunnen til at båten er spesiell at jeg poster denne linken, hadde det vært en båt man kunne finne i alle båthavner hadde det ikke vært et problem.

 

Ser ut som det blir en utenlanstur for å se på båt siden det er en import båt jeg satser på. Like enkelt som å komme seg til østlandet

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...