Zach Startet 7.Mars.2012 Del på Facebook Startet 7.Mars.2012 D.v.s. beslag som er montert mellom rygg og sete for å kunne tippe ryggen over setet. Har sjekket div. båtbutikker, men ingen? som har slike løse. Så det må bli å kjøpe hos en stolprodusent, men hvem? Ønsker tips. Sitér dette innlegget Link to post
viksund 990 Svart 7.Mars.2012 Del på Facebook Svart 7.Mars.2012 tror jeg har sånne til en stol,de er i rustfritt er du intr. si i fra. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 8.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2012 Takk for tilbudet Viksund 990! Nabostolen (i førersetet) har dette beslaget i aluminium, så mulig det blir penest med samme type, så jeg venter litt. Jeg forsøkte å google, men fant ikke produsent. Håper derfor fortsatt på tips om firma som lager slike stoler/beslag. Sitér dette innlegget Link to post
tomfro Svart 9.Mars.2012 Del på Facebook Svart 9.Mars.2012 prøv seasit.no Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 9.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2012 Takk for det, tille. Jeg fant et par produsenter på nettet, og har sendt en forespørsel. Det var i går, så regner med å få svar i løpet av et par dager. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.