Ninjan Startet 8.Mars.2012 Del på Facebook Startet 8.Mars.2012 Mener å huske at jeg en gang leste om et riggverksted på nordsiden av brua over til Jeløya i Moss, men klarer ikke å finne ut hvilket firmaet det er eller om jeg muligens bare har drømt... Noen som vet om det finnes, eller hvor nærmeste riggverksted med fornuftige priser er? (Moss) Skal bare ha en profesjonell gjennomgang av riggen før langtur. Sitér dette innlegget www.vikingsonadventure.blogspot.com Link to post
Hulda Svart 8.Mars.2012 Del på Facebook Svart 8.Mars.2012 Jeg tror ikke du finner noen i Moss. Men det har i flere år vært en i Horten. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 8.Mars.2012 Del på Facebook Svart 8.Mars.2012 Det finnes proffe riggere i Drøbak. De har eget firma, men jobber også for Heitmann Marin. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Framtia Svart 8.Mars.2012 Del på Facebook Svart 8.Mars.2012 Heibergrigg (Drøbak) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Ninjan Svart 8.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2012 Har bestilt riggsjekk hos elvstrøm sails i tønsberg nå, så da blir det vel OK!:) Sitér dette innlegget www.vikingsonadventure.blogspot.com Link to post
Bitteliten Svart 8.Mars.2012 Del på Facebook Svart 8.Mars.2012 "Alle" i Moss Seilforening drar til Elvstrøm i tønsberg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.