Jump to content

Powercoat ?

I.E

Recommended Posts

Hei. Har brutkt power coat en del i jobbsammenheng, på fryserør for amoniakk. Dette for å slippe å prime / grunne rørene før behandling, resultatet i denne sammenheng er bare sann passe. Selv om det ble lagt på tjukt så har det begynt å ruste igjennom nå etter ett år. Men jeg har brukt samme produkt til å lakke striper på båten, motordeler og på noen beslag av smijern, dette ser bedre ut så produktet er bra til sitt bruk etter min mening...

Sirius

Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55

Hei Dan.Jeg tror ikke jeg ville satset på denne type maling / lakk. Sjekket noen skrupumper som jeg malte med powercoat og dette imponerte ikke meg, dette var vel og merke malt direkte utenpå rust Men, malingen skal være bra og holder den hva den lover på brosjyren så er det bra. Solgte mye av malingen den tiden jeg jobbet i Tess og tilbakemeldingene var bra der.( dette var god dag mann økseskaft svar!!!!) Jeg er ikke fornøyd med malingen men der er mange der ute som bruker den og er fornøyd. :confused: Kanskje en ide å kontakte J.S Cock A.S og be om en uttalelse på ditt spesifike bruk.

mvh

Sirius

Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...