AndreasFauske Startet 11.Mars.2012 Del på Facebook Startet 11.Mars.2012 Har en Volvo Penta TMD40A fra 1977 med MS3 gir som jeg lurer på å kvitte meg meg da båten den står i skal oppgraderes. Men er litt usikker på hva disse motorene kan gå for komplett med gir ledningsnett og kontrolpanel. Noen som kan hjelpe med dette? I tillegg har jeg en Raytheon St5000 + autopilot som skal vekk, men igjen, hva kan jeg regne med å få for det? Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 11.Mars.2012 Del på Facebook Svart 11.Mars.2012 Lyst til å bytte mot en skibsplast 15 ht med henger og motor? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Tugman Svart 11.Mars.2012 Del på Facebook Svart 11.Mars.2012 Jeg er på jakt etter en autopilot hvis prisen ikke er for gale.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.