Jump to content

Kroppsvasker handske fjerner effektivt grønnske på kalesje.


Polarn

Recommended Posts

Holder på med vask av kalesje. Prøvde for morro skyld å gnukke vekk grønnske med en kroppsvasker handske.

Dette viste seg å være effektivt og ønsker å dele dette med dere.

 

Før.

 

foer.jpg

 

Noe femi handske.

 

handsken.jpg

 

Etter.

 

etter.jpg

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Det må jeg si. Hvordan ser trådene i sømmene ut etterpå? Like fin og faste eller antydninger til "bust"?

Etter blekingen/ missfargingen i fargen å dømme, så brukte du kanskje noe lurium også?

I utgangspunktet skulle en tro at det er en svært skånsom måte iom den er beregnet til kroppsbruk..

Dog, nye kalesje er kjøpt til Grandezzaen, så jeg håper ikke jeg får bruk for en slik hanske med det første.. :) men takk for tipset!

 

....vår, tra la la vår, tra la la vår, tra la la vår, i år...

Redigert av Eureka (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Ingen bust i det hele tatt. Og som du sier, skånsom mot kroppen som kalesjen :thumbsup:

Middelet jeg bruker er grønnsåpe, ikke noe fancy greier. God gammeldags vask.

Redigert av Polarn (see edit history)

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

He.he dette kalles for Peeling hanske som damer eller herrer med litt grov hud eller døde hudseller bruker :giggle:

men du værden er den like god og bruke for båten så godtar vel rederinnen at den brukes der og :boxing:

Redigert av Bergstad (see edit history)

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Link to post
Share on other sites

Jeg fant denne "hansken" på badet her hjemme, men tror ikke sømmene i kalesjen hadde likt en behandling av den!

 

vaskehanske.jpg

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...