Jump to content

Turtal via Generator?


PCP

Recommended Posts

Jeg har hatt tilsvarende utfordring tidligere. Mitt instrument var fra wema og generatoren hadde ikke "W" tilkobling.

 

Jeg ringte derfor Wema for å få råd. De var veldig hjelpsomme - han jeg snakket med var faktisk på bilferie i Tyskland, men snakket gjerne jobb i ferien. Rådet jeg fikk var å lodde på en kontakt direkte fra viklingene i generatoren og tilsluttet turtelleren der. Det endre imidlertid med at jeg byttet generatoren til en med W da den gamle var sliten.

 

Oppskrift for produksjon av W finnes her: http://mk1ultra.com/mods/w_terminal.html

D3 - GOC - På sjøen nesten daglig

Link to post
Share on other sites

Jeg gjorde det samme med en SEV Marshal for noen år siden. Plukket av det sorte plastdekselet på baksiden, og da åpenbarte det seg tre skruer for tilkopling av diodebro. Satte inn en ledning med kabelsko på den ene, og koplet til turteller. Virket helt suverent!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...