Jump to content

Re: GPS'en går dukken!


rhea

Recommended Posts

Har hatt Garmin 45 siden den kom i 96?. Den har fungert bra hele tiden. Men jeg har hatt problemer med den eksterne antennen. Den gir visst opp etter noen år og må skiftes.  Utfra brukervennlighet. kvalitet og service fra importøren ville jeg valgt Garmin igjen. De har ett brett spekter for alle behov.

Den eneste grunnen det kan være til å velge noe annet må være hvis det skal være fullt integrert med en instrumentserie i båten.  Da snakker samme familie best sammen, på tross av NMEA :wink:

Link to post
Share on other sites

Hei.

Jeg kommer til å kjøpe Garmin dersom min nåværende Garmin 75 fra 1994 noen gang skulle få problemer. Har oppgradert SW en gang. Det er alt som er gjort. Til og med bacupbatteriet fungerer! Ikke et eneste feilsympton på disse årene!   :wink:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

:wink:

Jeg har en gammel Philips. Den sluttet å fungere for et par år siden.

Min 4 år gamle Garmin 12xl druknet i regnvær i fjor sommer. Fikk et godt tilbud fra importøren på ny. Kjøpte en Garmin 76. Den er jeg godt fornøyd med, men.

Nå virker den bare med batterier og ikke ekstern tilkopling av strøm. Er det noen som vet hvorfor? Gåen sikring, eller?

Link to post
Share on other sites

  • 9 år senere...

:wink:

Jeg har en gammel Philips. Den sluttet å fungere for et par år siden.

Min 4 år gamle Garmin 12xl druknet i regnvær i fjor sommer. Fikk et godt tilbud fra importøren på ny. Kjøpte en Garmin 76. Den er jeg godt fornøyd med, men.

Nå virker den bare med batterier og ikke ekstern tilkopling av strøm. Er det noen som vet hvorfor? Gåen sikring, eller?

 

Prøv å skift sikring. :)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...