eirsta Startet 13.Mars.2012 Del på Facebook Startet 13.Mars.2012 Hei alle sammen! Har ein Eldre pioner 325 sport, som sleit seg frå fortøyningene. båten gjekk rundt, å skarpa opp etter berget. fekk då flenger/riper på båten. Er det nokon her som har noko gode forslag på korleis enn kan få det vekk? :) på forrhånd takk. :) Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 27.Mars.2012 Del på Facebook Svart 27.Mars.2012 Varmluftpistol som mykner plasten, og noe til å forme den med. Noen bruker strykejern, men det har jeg ikke prøvd. Sitér dette innlegget Link to post
eirsta Svart 28.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2012 ikkje dumt TKB:) Det har eg faktisk trua på skal funke! Skal legge ut bilder av elendigheta neste gang eg er heime! :) Tar godt imot fleire gode innspill! ;) Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 28.Mars.2012 Del på Facebook Svart 28.Mars.2012 Foreslår at du spør "kilden": https://www.facebook.com/pionerboats De svarer ganske raskt. -Jørn Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 28.Mars.2012 Del på Facebook Svart 28.Mars.2012 Vår båt ble kastet rundt av vinden, jeg hadde ikke lest yr godt nok.. Fikk noen skrammer bak på ene hjørnet, som jeg brukte varmluftpistol og sparkelspade på og jamne ut. Men vær forsiktig, slik at plasten ikke blir for myk, eller brent. Prøv deg fram, så går det bra.. Sitér dette innlegget Link to post
eirsta Svart 29.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2012 No "gleder" eg meg virkelig til og få gjort noko på den båten! ;) blir kjekt og sjå korleis dette ender! :P Tusen takk for svar! :D Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.