Janoho Startet 13.Mars.2012 Del på Facebook Startet 13.Mars.2012 Hei, gummihylsa til pakkboksen må skiftes, 46mm og 30 mm aksel tror jeg det er. Innkjøpt hylse holder 47 mm og ser ut til å være 1 mm tynnere i gummien (6 kontra 7 mm). har prøvemontert den nye gummien og syns det ser litt tvilsomt ut selv om det bare er 1 mm. buler litt Hvor kan jeg få tak i 46mm gummihylse ? Jon Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 14.Mars.2012 Del på Facebook Svart 14.Mars.2012 Hva mener du med at den buler ? 1mm bør ikke være no problem hvis det er mellomrommet mellom hylserøret og gummislangen som du trer innpå. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 14.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2012 ja, den er 1 mm for stor, det er en leppe ytterst på hylsen/pakkboksen som er litt større enn selve flensen den skal inn på. den har eksakt størrelse (47mm) med denne men er altså litt for stor hvis jeg trer den lenger inn. buler ut når jeg trekker til slangeklemmene. Har ingen formening om 1 mm er ok, men vet at det er en viktig komponent, derfor jeg spør. Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 14.Mars.2012 Del på Facebook Svart 14.Mars.2012 Det er null problem.. Den skal jo klemmes med 2 skangeklemmer og bulen gjør jo så ikke dette sklir av . Sitér dette innlegget Link to post
Akora Svart 14.Mars.2012 Del på Facebook Svart 14.Mars.2012 Ta en telefon til Sleipner å hør, så du ikke skader / skjærer i den med slangeklemmene Du har kanskje hylse med tomme mål istedefor millimeter? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 14.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2012 Hei, nå var jeg nede på best marin (navigare i kristiansand) så da ble det en ny pakkboks med oljesmøring og simmerringer. rart hvordan det skjer Jon Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.