AKmagine Startet 14.Mars.2012 Del på Facebook Startet 14.Mars.2012 Lurte på om denne hadde funket bra, eller om jeg burde kjøpe noe annet :) Link Sitér dette innlegget GH 11 DeLuxe til 8 000! Link to post
rover Svart 14.Mars.2012 Del på Facebook Svart 14.Mars.2012 Ipod, passer best i åpn båt;-) Sitér dette innlegget Link to post
AKmagine Svart 14.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2012 iPod? Vil jo høre noe uten å måtte ha på øreplugger ;) Sitér dette innlegget GH 11 DeLuxe til 8 000! Link to post
glalaks Svart 14.Mars.2012 Del på Facebook Svart 14.Mars.2012 tror det fungerer bra. Den har usb, og aux inngang, som er viktig.. cd funker dårlig i en liten hoppende båt. Skikkelig god lyd er det vanskelig å få i en åpen ¨båt. Blir ikke noe hårreisende bass av de høytalerne da, men det er vel ikke så viktig i en båt;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
littmild Svart 14.Mars.2012 Del på Facebook Svart 14.Mars.2012 Til den prisen er det sikkert bra nok. Har ikke spesielt gode erfaringer med Boss selv(noen av produktene går VELDIG fort istykker), men f.eks. Sony blir noen hakk dyrere. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Itmas Svart 14.Mars.2012 Del på Facebook Svart 14.Mars.2012 Jeg kjøpte denne pakken og brukt i en hurricane 370 og er veldig fornøyd! Link Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 14.Mars.2012 Del på Facebook Svart 14.Mars.2012 Link Det ser ut som en bedre pakke, litt mer trøkk for ikke så mye mere penger, og en bedre spiller i mine øyne. Men igjen, da blir ikke prisgapet så stort til marinprodukter fra mer anerkjente merker. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
valvolainen Svart 14.Mars.2012 Del på Facebook Svart 14.Mars.2012 Ved å ikke ha noe ekstern forsterker er det meget begrenset hva du får ut av lydtrykk. Da hjelper det veldig med etpar ekstra høyttalere. Man får aldri mer enn 15, maks 20 watt ut pr. kanal fra en bilspiller likevel. Husk å boks dem inn i kasser! Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Benjamin Svart 15.Mars.2012 Del på Facebook Svart 15.Mars.2012 CD i hoppende båt fungerer dårlig som sagt. Endte med at hele dritten måtte kastet. Sitér dette innlegget Link to post
CyberGutten Svart 15.Mars.2012 Del på Facebook Svart 15.Mars.2012 Jeg har 2 sony høyttalere i min Cyber 370, spiller sykt bra!! :D Link til høyttalerne: http://www.amazon.co.uk/Sony-XS-MP61MK2-Dual-Marine-Speaker/dp/B00006OAH5 Link til youtube av høyttalerne som spiller: Sitér dette innlegget Link to post
CyberGutten Svart 15.Mars.2012 Del på Facebook Svart 15.Mars.2012 Spiller: http://www.pioneer.eu/no/products/archive/DEH-2300UB/index.html Sitér dette innlegget Link to post
BAN Svart 15.Mars.2012 Del på Facebook Svart 15.Mars.2012 Jeg har 2 sony høyttalere i min Cyber 370, spiller sykt bra!! :D Med det volumet ville jeg ha montert høyttalerne på utsiden.. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 15.Mars.2012 Del på Facebook Svart 15.Mars.2012 Jeg har 2 sony høyttalere i min Cyber 370, spiller sykt bra!! :D Link til høyttalerne: http://www.amazon.co.uk/Sony-XS-MP61MK2-Dual-Marine-Speaker/dp/B00006OAH5 Link til youtube av høyttalerne som spiller: Sykt bra og sykt høyt er vel ikke det samme men:p tror det er samme høytalere som mine, og de spiller greit:) er de 5,25" eller 6,5? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Kaptein Benjamin Svart 15.Mars.2012 Del på Facebook Svart 15.Mars.2012 (redigert) Flaut. Sett inn et Z-906 som jeg har. Så skal jeg vise deg hva lyd er. Spiller så høyt at Onkel Blå kommer bort å ber meg dempe ned 980W med effektuttak. Det der er rundt 30W RMS, lol. ;) Redigert 15.Mars.2012 av Kaptein Benjamin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bidevind Svart 15.Mars.2012 Del på Facebook Svart 15.Mars.2012 Jeg skal ihvertfall ikke ha noe som låter sykt! Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 15.Mars.2012 Del på Facebook Svart 15.Mars.2012 Eltema.no har ein del å velge i. Har blant anna ein Fence-spelar på tilbod for tida. Grei pris på boss-høgtalarar òg... Eltema - marine Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
glalaks Svart 17.Juni.2012 Del på Facebook Svart 17.Juni.2012 har dere montert og noe erfaring så langt? min ene sonyhøytaler har dårlig kontakt og skurrer og detter ut så tenkte å bestille nye. Må ha 5,25" tror jeg. Hva anbefales? boss,fence? Skal også montere to stk sony 6,5" så trenger ikke være noe high tech. men så klart mest mulig for penga. Boss frister, og kanskje biltema. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
glalaks Svart 18.Juni.2012 Del på Facebook Svart 18.Juni.2012 vurderer å bestille på ebay. http://www.ebay.com/itm/JBL-MS9200-MARINE-BOAT-AUDIO-STEREO-6X9-6-X9-2-WAY-COAXIAL-SPEAKERS-SET-2-PAIR-/390428996423?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5ae761b347&vxp=mtr fin pris. men frakt er jo like høy som høyttaleren. hva tilkommer i tillegg om jeg bestiller på ebay? hvor lang tid tar det? er det noe å tjene på det? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Sinten Svart 24.Juni.2012 Del på Facebook Svart 24.Juni.2012 Hadde Biltemahøgtalar i ein open 12 fots båt tidlegare. Spelte greit i 2-3 år, men så byrja den eine å skurre litt. Skal òg seiast at den båten sokk 2 gongar (eller var det 3 ? ), så viss du ikkje utsett høgtalarane for fult så mykje saltvatn som eg gjorde, så varer dei sikker endå lengre. No har eg kjøpt inn Boss til "nyebåten", men det er eigentleg berre fordi dei var billegare enn dei på Biltema. Gidd ikkje å bruke mykje pengar på høgtalarar, for før eller seinare så vert dei øydelagt uansett... Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
boati Svart 24.Juni.2012 Del på Facebook Svart 24.Juni.2012 Tips: Når det skurrer, Skru ned :p Sitér dette innlegget Link to post
boati Svart 24.Juni.2012 Del på Facebook Svart 24.Juni.2012 vurderer å bestille på ebay. http://www.ebay.com/...761b347&vxp=mtr fin pris. men frakt er jo like høy som høyttaleren. hva tilkommer i tillegg om jeg bestiller på ebay? hvor lang tid tar det? er det noe å tjene på det? Frakt, moms + toll omkostninger. Så tja det spørs om du vil spare på det. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 25.Juni.2012 Del på Facebook Svart 25.Juni.2012 Biltema hadde ikke 6x9 marinehøytalere da jeg var innom. Skal ha det om jeg skal bytte. Er det kunn Boss igjen da? om man ikke vil bruke godt over en båtlapp? Mulig det holder med de to jeg har også.. meen.. altid gøy med noe nytt da... Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.